اینورتر تبدیل برق 12 به 220-اینورتر سینوسی و شبه سینوسی اینتلیجنت

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
تیکوا نیرو
آدرس
شهر تهران-تهران لاله زار جنوبی کوچه بوشهری مجتمع تهران الکتریک طبقه اول واحد 232
تلفن
0213399115
موبایل
09127981330
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

اینورتر چیست؟
اینورتر یک دستگاه تبدیل برق 12 ولت یا 24 ولت که همان برق موجود در باتری می باشد را به برق 220 ولت یا همان برق شبکه خانگی و مناسب مصارف وسایل منازل می باشد تبدیل می کند .
اینورتر ها شامل دودسته می باشند اینورتر سینوسی ، اینورتر شبه سینوسی .
اینورتر سینوسی
اینورتر سینوسی دارای شکل موج مربعی می باشند که جهت راه اندازی دستگاه هایی که برای استرارت لحظه اولیه مصرف بیشتری دارند به عنوان مثال پمپ های آب یا یخچال که مصرف بالایی دارند .
اینورتر شبه سینوسی
از اینورتر های شبه سینوسی برای دستگاه های کم مصرف تر برای مثال شارژ انواع لب تاپ یا حتی راه اندازی دریل که با توجه به توان مصرفی دستگاه انواع مختلفی دارند .
INTELIGENT
کارخانه تایوانی اینتلیجنت یکی از تولید کنندگان به نام مبدل های برق در جهان با کیفیت بالا و قیمت های مناسب می باشد که تخصص آن ساخت اینورتر های سینوسی و شبه سینوسی در توان های مختلف می باشد .
بازرگانی برق و صنعت تیکوا نیرو یکی از وارد کنندگان و نماینده رسمی فروش و تعمیرات اینورتر های سینوسی و شبه سینوسی اینتلیجنت در ایران می باشد .

کد آگهی : 119556
بازدید : 5900
★★★★★★★★★★ 5/ 5 5900
Your رای: