انواع لباس های برند-پوشاک ورزشی آریا مرکز پخش لباس ورزشی مردانه ، زنانه و بچگانه

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
موبایل
منقضی شده است.
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

پوشاک ورزشی آریا در سال ** فعالیت خود را در زمینه تولید و پخش انواع پوشاک ورزشی با رویکرد خلق یک برند معتبر در صنعت پوشاک ورزشی آغاز نمود. درطی این 15 سال ؛ آریا با اندیشه ای بلند و با استفاده از تجارب سالهای گذشته و بهره مندی از پرسنل مجرب و نیز بهره گیری از با کیفیت ترین نوع پارچه و ملزومات همواره در تلاش بوده تا بهترین محصول را با تمرکز بر رضایتمندی به مشتریان خود عرضه نماید. هرچند نقطه قوت آریا همکاری رضایتمندانه با سازمان ها و ارگان ها همچون واحدهای مختلف نیروی انتظامی؛ سپاه؛ فدراسیون های ورزشی؛ دانشگاه آزاد اسلامی؛ پیام نور و ... بوده ولیکن همواره کلکسیونی از بهترین و متوع ترین تولیدات خود اعم از کاپشن شلوار ورزشی مردانه ، زنانه ، بچه گانه و پیراهن شورت ورزشی (تیمی) ، انواع شلوار ورزشی ، تی شرت ، مایو سونا و ... را در تمامی فصول به مشتریان گرامی در سراسر کشور ارایه می نماید. بر این باوریم که برند آریا جایی نیست جز در ذهن مشتری ؛ آریا دقیقا همان قولی است که به مشتری می دهیم و با انجام آن تجربه ای عالی خلق می شود .

کلیه اقلام و لباسهای ورزشی شامل : کاپشن و شلوار ورزشی مردانه، زنانه، بچگانه، پیراهن و شورت تیمی برای ورزش‌های فوتبال، والیبال و بسکتبال، انواع تی شرت ورزشی و مایو شنا و ... را از ما بخواهید .

ویژگی‌های گروه تولیدی پوشاک ورزشی آریا از مزایای رقابتی گروه تولیدی پوشاک ورزشی آریا می‌توان به پذیرش سفارشات، آمادگی همکاری با کلیه ارگان‌های دولتی و سالن‌های ورزشی اشاره کرد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از ادرس اینستا و کانال تلگرامی ما بازدید فرمایید:

اینستاگرام:

https://www.instagram.com/ariasportco/

تلگرام:
https://t.me/aria_sportwear



کد آگهی : 119592
بازدید : 8225
★★★★★★★★★★ 5/ 5 8225
Your رای: