رشد سریع مو-متخصص تغذیه ، رژیم افزایش وزن ، رژیم کاهش وزن ، تغذیه ورزشی با دستگاه ترکیب بدن در پاسداران

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
موبایل
منقضی شده است.

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

سروین کلینیک با مدیریت هدی فدایی کارشناس ارشد فیزیولوژی و تغذیه ورزشی ارائه دهنده بهترین برنامه های رژیم تغدیه ورزشی ، رژیم کاهش وزن ، رژیم افرایش وزن در محدوده پاسداران در خدمت شهروندان عزیز جهت کاهش وزن سریع و اصولی می باشد .

رژیم‌درمانی راهکاری است که در آن از مواد خوراکی برای رسیدن به تناسب اندام، پیشگیری و درمان بیماری استفاده می‌کنند. در این روش درمانی تغذیه افراد جهت بهبود سلامتی‌ آن‌ها تغییر می‌کند. همچنین یکی دیگر از کاربردهای رژیم‌درمانی مقاوم‌سازی بدن در برابر بعضی از بیماری‌های خاص است که باید از مواد خوراکی مشخصی استفاده شود. . درمان چاقی، درمان لاغری، ارائه برنامه‌غذایی به بیماران دارای کمبود کلسیم ، دارای ریزش مو ، رژیم بعد از دوران شیردهی و همین‌طور برنامه‌غذایی ویژه ورزشکاران، از جمله خدمات سروین کلینیک به‌شمار می‌روند. همچنین از ویژگی‌های سروین کلینیک می‌توان به تنظیم برنامه‌غذایی طبق اصول و روش پزشکی و ویزیت به‌صورت غیر حضوری و از طریق شبکه‌های مجازی اشاره کرد.

سروین کلینیک مجهز به دستگاه لیزر لاغری و دستگاه ترکیب بدن به شما کمک می کند که وزنتان را هدفمند کنترل نمایید .




کد آگهی : 119594
بازدید : 6657
★★★★★★★★★★ 5/ 5 6657
Your رای: