ریسه LED هفت رنگ-ریسه ال ای دی هفت رنگ حبابی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
ledart
آدرس
شهر اصفهان-
تلفن
03152412420
موبایل
09100260401

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

ریسه ال ای دی هفت رنگ به طور معمول به صورت ۱۰ متری ۱۵ شعله تولید می‌شوند اما می‌توان آن‌ها را متناسب با سفارش شما در طول و تراکم دلخواه شما ساخت جهت سفارش ساخت ریسه ال ای دی تک رنگ حبابی مطابق با نیاز شما می‌توانید از طریق منوی ((ثبت سفارش)) سفارش خود را ثبت کنید و یا با ما تماس بگیرید(۰۹۱۰۰۲۶۰۴۰۱). قیمت هر شعله ریسه ال ای دی هفت رنگ حبابی با کابل آن و گارانتی به طور تقریبی ۱۰۳۰۰ تومان می‌باشد که در صورت درخواست فاکتور رسمی مالیات بر ارزش افزوده به آن نیز اضافه می‌شود. قیمت دقیق با توجه به تراکم و تعداد سفارش شما تعیین می‌گردد.

نمونه کارهای ما را می‌توانید از طریق لینک زیر مشاهده کنید:
نمونه کارهای ما

قیمت هر شعله ریسه ال ای دی هفت رنگ حبابی با کابل آن به طور تقریبی ۹۳۰۰ تومان می‌باشد که در صورت درخواست فاکتور رسمی مالیات بر ارزش افزوده به آن نیز اضافه می‌شود. قیمت دقیق با توجه به تراکم و تعداد سفارش شما تعیین می‌گردد.

در هر شعله ریسه ال ای دی هفت رنگ حبابی ۴ عدد ال ای دی smd سایز ۵۰×۵۰ وجود دارد و نوع کابل بین شعله‌ها ۷۵×۲ می‌باشد؛ همچنین در هر حباب محلی برای عبور سیم بکسل تعبیه شده است.
ریسه LED های هفت رنگ حبابی مستقیما به برق شهر (۲۲۰ ولت) وصل می‌شوند و به هیچ کنترلری نیاز ندارند.

در ریسه LED های هفت رنگ حبابی، رنگ همه ال ای دی ها در یک ریسه مثل هم می‌باشد و با گذشت زمان رنگ همه آن‌ها با هم تغییر می‌کنند، هفت رنگ عبارت‌اند از: سفید، قرمز، سبز، آبی، زرد، فیروزه‌ای، بنفش.

از این محصول برای نورپردازی شهری، نورپردازی تالارها و رستوران‌ها، نورپردازی جشن‌ها و …. استفاده می‌شود.


کد آگهی : 119613
بازدید : 6324
★★★★★★★★★★ 5/ 5 6324
Your رای: