مواد افزودنی بتن آب بندی-قیمت پروپیل پارابن

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
رضایی
آدرس
شهر تهران-
تلفن
03195023710
موبایل
09198008414

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

پروپیل پارابن یک آلرژن شیمیایی استاندارد است که دارای مشخصات فیزیکی کریستال های بی رنگ یا پودر سفید یا جامد سفید. نقطه ذوب ۹۵-۹۸ درجه سانتی گراد. بوی نامطبوع یا ضعیف معطر. مسمومیت کم، بی مزه (زبان را قطع می کند). pH: 6.5-7.0 (کمی اسیدی) در محلول.پروپیل پارابن به طور طبیعی از گیاهان و همچنین چندین نوع از حشرات حاصل می شود.
پروپیل پاراپن یک عامل ضد میکروبی، نگهدارنده، طعم دهنده است.
در زمان های مدرن، پروپیل پاراپن و بسیاری دیگر از مواد شیمیایی مصنوعی و طبیعی برای حفظ ظاهر طبیعی، بوی و رنگ غذا استفاده می شود. به عنوان یک افزودنی مواد غذایی، این مواد شیمیایی برای استفاده و مصرف مناسب است. باعث می شود مواد غذایی کنسرو شده یا بسته بندی شده بدون میکروب باشد.
در مراقبت از پوست شخصی، پروپیل پاراپن یک عنصر اصلی در کرم های پوستی، لوسیون های مرطوب کننده و کرم ها است. راه حل های مبتنی بر آب را حفظ می کند و باعث می شود که عمر مفیدتری داشته باشد. در مراقبت از مو، آن را نیز یک ماده در شامپو با کیفیت بالا، عوامل تهویه مطبوع و کمک های یک ظاهر طراحی شده برای حفظ این راه حل ها نیز هست.

برای سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
09198008414 رضایی
03195023710
کد آگهی : 119717
بازدید : 5120
★★★★★★★★★★ 5/ 5 5120
Your رای: