تولیدی فیروزی-تولید و فروش کفش اسپرت

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
فیروزی
آدرس
شهر تهران-شهرک ولیعصر ، میدان زاهدی ، خیابان علی خانی ، کوچه بازلی ، پلاک 34
تلفن
09368544496
موبایل
09368544496

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

تولیدی کفش اسپرت فیروزی

کفش یکی از مهمترین عواملی در سلامتی پا اهمیت زیادی دارد. کفش نامناسب باعث ایجاد فشار به مچ پا، کمر و زانو می‌شود که بیماری‌های مفصلی را به دنبال خواهد داشت. از طرفی کفش نامناسب علاوه بر بیماری می‌تواند باعث حساسیت پوستی و رشد قارچ در پا نیز شود. کفشی مناسب است که سایز دقیق پا باشد و به کف آن و جلوی انگشتان پا فشار وارد نکند.

تولیدی فیروزی با سال‌ها سابقه در زمینه عرضه انواع کفش اسپرت فعالیت می‌کند. کفش بچگانه دخترانه، کفش بچگانه پسرانه، کفش زنانه، کفش دخترانه، کفش پسرانه، کفش اسپرت و انواع کفش ونس کلاسیک و ارتشی، از جمله محصولات این واحد به‌شمار می‌آیند. همچنین از ویژگی‌های تولیدی کفش اسپرت می‌توان به پخش به‌صورت عمده و ارسال محصولات اشاره کرد.

سایز کفش های اسپرت

۲۲____۲۶
۲۷____۳۱
۳۲____۳۶


کد آگهی : 121008
بازدید : 6890
★★★★★★★★★★ 5/ 5 6890
Your رای: