روشنایی فضای باز-مجری بزرگترین تابلو تهران - تابلو روان - تلویزیون شهری

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
موبایل
منقضی شده است.

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

مجری بزرگترین تابلو تهران - تابلو روان - تلویزیون شهری

تابلو روان فروش ، طراحی ، مشاوره و اجرا تابلو روان و ثابت با قطعات اصلی
SSA-HG-CL-TS

در رنگهای مختلف سبز - قرمز - سفید - آبی -

تمام رنگی
مونتاژ در حضور شما در صورت تمایل در فروشگاه ما
یکسال گارانتی بدون قید و شرط
نصف هزینه نقد و نصف هزینه چک بدون سود
تعمیرات و گارانتی تابلوهای معیوب شما
تحویل فوری
حمل و نصب رایگان
ثبت رسمی صنایع و معادن
بازدید و مشاوره کاملا رایگان


ارائه نمونه کار در تمام مناطق تهران و حومه
تولید و ساخت تلویزیون شهری و تابلو روان با بهترین کیفیت

ال ای دی ها قطعات ریزی هستند که در صنعت الکترونیک در زیر مجموعه دیود ها قرار می گیرند
دیود : دیود ها قطعات ریز و نیمه رسانای مهمی می باشند که در صنعت الکترونیک کاربرد های زیادی دارند
مهم ترین عنصر تشکیل دهتده ال ای دی نیمه رسانا ها یا همان semiconductor ها می باشند که در بازار با نام از جمله چیپ (chip) معروف می باشد .
چیپ های ال ای دی جزء حساسترین و گرانترین بخش در ال ای دی ها هستند که میزان روشنایی ، میزان مصرف برق ، تولید حرارت و طول عمر ال ای دی را مورد چالش قرار می دهد . پایه های ال ای دی بر روی بدنه پلاستیکی قیکس شده است و در فضای خالی بین چیپ و سطح داخل کلاهک گاز هایی جهت تولید نور وجود دارد که با طول موج خاصی انجام وظیفه می کنند.
در برخی از ال ای دی ها که بر روی سطح نصب می شوند (smd) چیپ بر روی سینی المینیومی نصب می شود . به طوری که سطح دیگر سینی خارج از ال ای دی برای منتقل کردن حرارت به بیرون چیپ قرار گرفته است . این ال ای دی ها توان و نور بسیار زیادی دارند و این قاعده باعث تولید حرارت بسیار زیادی می شود و این حررات ها باید به وسیله هیت سینک و خنک کننده ها دفع شوند . در غیر این صورت باعث اسیب رساندن به ال ای دی و کاهش طول عمر ال ای دی ها می شود .
شما می توانید ایده های خود ر ا با کیان ال ای دی به تحقق برسانید
کیان اسکرین با بهره گیری از متخصصین خود در یک دهه گذشته بنا به نیاز های جامعه و کسب و کار های مختلف به تبلیغات و دیده شدن اقدام به تولید و ساخت تلویزیون شهری و تابلو روان با بهترین کیفیت ممکن و گارانتی معتبر نموده است .
این مجموعه مفتخر است با فعالیت چندین ساله و پیشرو در صنعت الکترونیک و تلویزیون شهری و تبلیغات محیطی در راستای بهره گیری از تجارب متخصصین خود جهت رسیدن به قله های اوج در صنعت الکترونیک و تبلیغات محیطی با بیشترین بازدهی در خدمت هموطنان گرامی باشد .
با توجه به استقبال ارگان های دولتی ، مجتمع های تجاری ، مجتمع های اداری ، کافه باغ ها ، باشگاه های ورزشی و کسب و کار های بزرگ و کوچک از این تکنولوژی (تلویزیون شهری و تابلو روان) جهت بهتر دیده شدن و اطلاع رسانی های بیشتر مجموعه ها.
مجموعه کیان اسکرین این امادگی را دارد که با ارائه محصولات و خدمات خود در این راستا یاری گری قابل اعتماد برای هموطنان خود باشیم .
محصولات ما عبارتند از :
تابلو روان و تلویزیون شهری
ال ای دی
تابلو led
تابلو تبلیغاتی
نمایشگر فول کالر
تابلو روان رنگی


کد آگهی : 121046
بازدید : 5361
★★★★★★★★★★ 5/ 5 5361
Your رای: