پرینتر عکس-یو پی اس دست دوم

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
مهندس سعادتی
آدرس
شهر تهران-تهران-لاله زار-کوچه بوشهری-مجتمع تجاری تهران الکتریک-طبقه سوم -شماره 410
تلفن
02133999172
موبایل
02133999172
فکس
02133999172
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

موارد استفاده

دستگاه UPS تقریبا" در همه جا مورد نیاز می باشند چه در منازلی که دارای یک عدد کامپیوتر باشد و یا در شرکتها و ادارات بزرگ که چندین کامپیوتر , پرینتر, فکس, اسکنر , تلفن سانترال , سیستم های حفاظتی یا در مراکز تحقیقاتی , آزمایشگاهی و پزشکی و ..... می باشد. چرا که درزمان نبود برق شهر بتوان از این سیستم ها استفاده نمود و در زمان وصل برق شهر بتوان از آسیبهای جدی به سیستم ها جلوگیری نمود.

توان مصرفی یو پی اس کامپوترها
توان مصرفی کامپوترها در حدود 50 تا 200 وات بسته به بزرگی و نوع آن متفاوت است ولی معمولا استفاده از یک​یو پی اس1000 تا 2000 ولت آمپر برای تامین انرژی برای 4 ساعت کار کافی است. البته در عمل این مقدار کاملا بستگی به تعدادکامپوتر و جریانی که رایانه میکشد بستگی دارد. بطور معمول یک​یو پی اس 2000 وات برای 2 و نهایتا 3 رایانه کافی است.

یو پی اس برای کامپیوتر


رنج و توان دستگاه ها

یو پی اس UPSها دارای توانهای مختلفی می باشند که نسبت به میزان توان بار مصرفی , محاسبه و طراحی می گردد که معمولا" توان این دستگاه با واحد ولت آمپر VAنشان داده می شود. که رنجهای متداول بازار به این صورت می باشد : 600VA، 1KVA، 1.5KVA، 2KVA، 3KVA، 5KVA، 6KVA، 10KVA، 15KVA، 20KVA

نصب دستگاه UPS

نصب UPS ها در رنجهای توان پایین با توجه به دفترچه راهنما Manual توسط مصرف کننده میسر می باشد ولی جهت نصب دستگاههای با توان بالا و با باتری خارجی Externalحتما باید توسط متخصصین این امر صورت گیرد.



پارامترهای اصلی جهت خرید دستگاه یوپی اس
(Total Harmonic Distortion) THD
وجود بارهایی که از منابع تغذیه سوئیچینگ استفاده می­کنند، به دلیل ایجاد هارمونیک در شبکه، باعث داغ شدن سیم­ های نول و به تبعه آن باعث بروز گرما در سیستم برق می­شوند. بنابراین برای مکان­هایی که تعداد دستگاه ­های کامپیوتری زیادی دارند، توصیه می­شود از​یو پی اس باTHD جریان ورودی پایین مثلا 10% استفاده شود.

Switch Time
به فاصله زمانی بین سوئیچ از برق شهر به باتری و بالعکس گفته می­شود. هر چه این زمان بیشتر باشد احتمال Restart شدن کامپیوتر در لحظه سوئیچ بیشتر خواهد بود. دستگاه­ هایی که زمان سوئیچ آنها حدود صفر است به دستگاه ­های On-Line معروف هستند.

Backup Time
زمان مورد نیاز برای وضعیتی است که برق شهر قطع شده و لازم است برای تغذیه بار مصرفی از​شارژ باتری استفاده شود. این زمان بستگی به باتری دارد و با کم و زیاد شدن باتری، کم و یا زیاد می­شود. یو پی اس ممکن است دارای باتری داخلی بوده و یا امکان اضافه نمودن باتری خارجی (کابینت باتری) به جهت طولانی نمودن مدت زمان برق­ دهی، برای آن وجود داشته باشد.

Noise Filtration
فیلتراسیون نویز بسته به مکان استفاده تغییر می­کند و زمانی که کنترل نویزهای Normal و Common ورودی به سیستم مهم است از آن استفاده می­شود.

Audible Noise
زمانی که دستگاه روشن است بر اساس صدای ناشی از فن یا ترانس دستگاه میزان نویز صوتی سیستم مشخص می­شود.

Size & Weight
سایز و حجم دستگاه می­تواند بر­اساس مکان استفاده متفاوت و در بحث حمل و نقل و یا خدمات مهم باشد.
کد آگهی : 121135
بازدید : 1817
★★★★★★★★★★ 5/ 5 1817
Your رای: