تولید و پخش مواد شیمیایی-تولید و پخش انواع حلال های صنعتی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
موبایل
منقضی شده است.

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

شرکت تینر امیرکبیر اصفهان

شرکت تینر امیرکبیر اصفهان در سال ** با استفاده از تجهیزات پیشرفته در زمینه‌ی تولید و عرضه‌ی حلال‌های صنعتی شروع به‌کار کرد. تینر فوری جهت رقیق نمودن رنگ ، تینر روغنی، تینر کوره‌ای، تینر صنعتی و تینر مخصوص چاپ نظیر حلال ترکیبی فلکسو در بشکه‌های یک لیتری، چهار لیتری، بیست لیتری و دویست لیتری، از جمله محصولات این شرکت به‌شمار می‌آیند. همچنین شرکت تینر امیرکبیر اصفهان انواع حلال‌ رزین اعم از رزین پلی‌یورتان پایه آب، اتیل سیلیکات، تولوئن و حلال بی‌بو در لیترهای مختلف را نیز عرضه می‌کند. ضمنا ایزوپروپیل الکل، متیلن کلراید و انواع حلال‌ شیمیایی از دیگر محصولات این شرکت می‌باشند.


ویژگی‌های شرکت تینر امیرکبیر اصفهان

مشاوره تلفنی و حضوری پیش از انجام خدمات، بهره‌گیری از پرسنل با تجربه، پخش کلی و جزئی محصولات، ارسال سفارشات به‌ سراسر کشور در کم‌ترین زمان ممکن، صدور فاکتور رسمی و معتبر و آمادگی همکاری با کارخانجات مواد شیمیایی و دفاتر چاپ از مزایای رقابتی شرکت تینر امیرکبیر اصفهان محسوب می‌شوند.
کد آگهی : 121986
بازدید : 6587
★★★★★★★★★★ 5/ 5 6587
Your رای: