فوم EVA-فکو AC7000 کومیانگ چین

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
گلرنگ فام
آدرس
شهر تهران-
تلفن
22201135-7
موبایل
09191288758
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

محصولات پلاستیکی به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرند و شامل EVA با چگالی بالا، مواد PEکفش، مواد PVC و NBR تزریق، قطعات خودرو و غیره می باشند. این مواد به طور ویژه برای فوم EVA مورد استفاده در دستگاه های پرس و حالت آزاد لاستیک و فوم پلاستیک مورد استفاده قرار می گیرند. و معمولا در تزریق دانه EVA MD و فوم ساخته شده PE و قالب ریزی PVC و همچنین پوشش اکستروژن و لاستیک و پلاستیک تولیدات فوم، اکستروژن لاستیک و قالب ریزی فوم کاربرد دارند.
گلرنگ فام در زمینه واردات مواد شیمیایی ، پیگمنت ها ، فت ، فلورسنت ،موادپلاستیک و پلیمری مورد مصرف در صنایع رنگ ورزین ، پلاستیک و پلیمر ، پی وی سی(PVC) و.. فعالیت می نماید.

کد آگهی : 122440
بازدید : 1200
★★★★★★★★★★ 5/ 5 1200
Your رای:
کلمات کلیدی