مرکز تعمیرات و فروش انواع ترمز ای بی اس یونیت و پمپ و بوستر ترمز ABS-مرکز تعمیرات و فروش انواع ترمز ای بی اس ، یونیت و پمپ و بوستر ترمز ABS

توضیحات آگهی
✸✸✸✸✸✸✸
صاحب اگهی
حسین عطایی
آدرس
شهر تهران-میدان شوش ، خیابان شهرزاد جنوبی ، بعد از مسجد وفا ، پلاک 624 ، دست چپ
تلفن
02155078658
موبایل
09107472885 - 09129470388
ایمیل
لینک آگهی https://abssedaghat.com

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

تعمیرگاه تخصصی بوستر و ABS اتحاد صداقت

تعمیرگاه ترمز ABS اتحاد صداقت مرکز تعمیرات و فروش انواع ترمز ای بی اس ، یونیت و پمپ و بوستر و سایر لوازم ترمز در خدمت مشتریان عزیز در سراسر تهران و شهرستان ها می باشد .

تعمیرات تخصصی ترمز ای بی اس ، پمپ ترمز ABS و بوستر ترمز ABS را از ما بخواهید .

همه ی خودروها در دنیا دارای قسمت ها و اجزای اصلی یکسانی بوده که عملکرد صحیح اتومبیل به عملکرد صحیح هرکدام از این قسمتها بستگی دارد. یکی از حساس ترین و مهمترین قسمتهای خودرو که چک کردن و اطمینان یافتن از سلامت آن بسیار ضروری است قسمت ترمز بوده ، که خود شامل سه جزء پدال ترمز، لنت ترمز و بوستر خلاء می باشد. بنابرین بهترین راه برای اطمینان حاصل کردن از سلامت تمامی بخش های ترمز به ویژه قسمت بوستر که درواقع یک قوطی فلزی دارای دیافراگم و سوپاپ می باشد مراجعه به یک تعمیرگاه تخصصی بوستر است.
بوستر که در بین اهرم ترمز و سیستم هیدرولیک قرار دارد فشار وارد شده توسط راننده ی خودرو به پدال ترمز را دریافت، آن را افزایش داده و باعث ایستادن اتومبیل با کمترین فشار ممکن بر روی پدال ترمز می شود، در نتیجه اگر احساس کردید که باید بیشتر از گذشته بر روی پدال ترمز اتومبیل فشار وارد کنید تا اتومبیلتان بایستد حتماً به یک تعمیرگاه تخصصی بوستر مراجعه نمایید.
تعمیرگاه تخصصی بوستر اتحاد صداقت بهترین تعمیرگاه تخصصی بوستر در تهران می باشد که با کادری مجرب و با سابقه آماده ی خدمات رسانی به شما دوستان عزیز می باشد. از جمله خدمات ارائه شده در این تعمیرگاه می توان به رفع خالی کردن ترمز یا دوپا شدن ترمز مربوط به بلوک ABS(تعمیر یا تعویض)، رفع قفل شدن چرخ ها به صورت ضربدری یا یک چرخ ، تعمیر روغن ریزی مربوط به بلوک ABS ، باز کردن کانال مسدود روغن به چرخ ها، تعمیر و تقویت انواع سیستم ترمز شامل بوستر و پمپ ترمز ، رفع و ایراد یابی کلیه ی معایب سیستم ترمز و... اشاره کرد که شما در هنگام دریافت تمامی این خدمات از تعمیرگاه تخصصی بوستر صداقت ضمانت نامه ی کتبی نیز دریافت خواهید کرد.
تعمیرات بوستر و پمپ، تقویت نیسان با بوستر دوبل با کیفیت، تقویت تیبا با بوستر خودش یا 10 اینچ یا دوبل، تقویت پژو با 10 اینچ یا سوپاپ فشار، تقویت ماکسیما با بوستر خودش یا سوپاپ فشار، تقویت همه نوع ماشین با بوستر تقویتی و پمپ اصلی، تهیه ی انواع پمپ و بوستر و ABS ایرانی و خارجی و... از دیگر خدمات تعمیرگاه تخصصی بوستر اتحاد صداقت می باشد. این تعمیرگاه مجهز به دستگاه های فوق تخصصی تعمیرات بلوک ABS بوده و آماده به همکاری با کلیه ی نمایندگی ها و تعمیرگاه های مجاز و حضور در نمایندگی ها با مجرب و تأمین قطعه ی مورد نظر می باشد.

تعمیرگاه ترمز ABS اتحاد صداقت فروشنده ترمز ABS ، یونیت و پمپ ترمز ABS و بوستر ترمز ABS با کیفیت بالا و قیمت مناسب در سراسر تهران و شهرستان ها می باشد .


آدرس اینستاگرام :
http://www.instagram.com/hoseynboster2017
کد آگهی : 122651
بازدید : 12903
★★★★★★★★★★ 5/ 5 12903
Your رای: