هالوژن دار-کابل N2XY با عایق xlpx

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
سریر صنعت
آدرس
شهر تهران-خیابان سعدی شمالی، کوچه فرهاد، پلاک 8، واحد 2
تلفن
02133119576
موبایل
09303705050
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

کابل N2XY با عایق xlpx جزء کابل هایی با توان دی الکتریک پایین است و در شبکه ‌های انرژی که با تغییرات بار ناگهانی رو به‌ رو هستند به کار می رود. معمولا از این کابل در فضاهای صنعتی و مسکونی و در خارج از ساختمان ها در زیرزمین استفاده می شود.
فروش کابل N2XY با عایق xlpx با مشخصات خاصی که در این کابل وجود دارد به راحتی امکان پذیر است، به مانند ضد آتش بودن، مقاوم در برابر شعله، کم دود و بدون هالوژن بودن و همچنین مقاومت در برابر مواد نفتی استقبال گسترده ‌ای از این کابل می ‌شود.
برای خرید کابل N2XY با عایق xlpx از طریق شماره های درج شده بر روی این آگهی با بخش فروش شرکت سدید صنعت ارتباط برقرار کنید.
کد آگهی : 124103
بازدید : 3027
★★★★★★★★★★ 5/ 5 3027
Your رای: