پمپ دنده ای- وارد کننده الکتروموتور با برند بکومکس و میلانو و ایدآل و گوانگلو و ایمپکس

توضیحات آگهی
✸✸✸✸✸✸✸
صاحب اگهی
اسماعیل سپهریان
آدرس
شهر تهران-سعدی جنوبی - پاساژ صدفی نژاد - پلاک 3/3
تلفن
33908076 -56860936
موبایل
09124306830

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

وارد کننده الکتروموتور با برند بکومکس و میلانو و ایدآل و گوانگلو و ایمپکس

سپهر موتور بهترین وارد کننده الکتروموتور در ایران است که با فروش محصولات اصل وارداتی همواره توانسته در جهت پیشرفت فعالیت خود گام بردارد. کیفیت در سپهر موتور حرف اول را می زند. این مجموعه با مدیریت آقای سپهریان به فعالیت تخصصی و حرفه ای خود می پردازد. واردات الکتروموتور و الکتروگیربکس ، الکتروموتور چینی و اروپایی ،تولید گیربکس، پمپ و ویبره. اکثریت انواع کارگاه های صنعتی از برق تک فاز بهره می برند، الکتروموتور تک فاز مصرف کنندگان بسیار بالایی داشته و همچنین سهم عمده در صنعت دارا هستند. الکتروموتور تک فاز از جهت جنس پوسته و نوع خازن به دسته هایی متفاوت تقسیم می گردند: الکتروموتور تک فاز برخوردار از پوسته آلومینیومی و یا چدنی است. این الکتروموتور ها دو نوع خازنی و رله ای می باشند. برخی الکتروموتور تک فاز از یک خازن خشک و یک خازن روغنی تولید می گردند. الکتروموتور تک فاز ترجیحا برخوردار از سیم پیجی مسی است و بعضی سیم پیچی آلومینیومی دارا هستند. الکتروموتور گیربکس دار از انواع الکتروموتور ها است. وقتی که نیاز به قدرت بالاتر و سرعت چرخش پایین تری است ، از موتور های الکتریکی عادی نمیتوان استفاده کرد. بهترین روش برای افزایش قدرت و کاهش سرعت چرخش، استفاده از گیربکس یا جعبه دنده میباشد. به میزانی که از سرعت کاسته میگردد به قدرت آن اضافه میشود. سپهر موتور مفتخر است که الکتروموتور هایی با کیفیت درجه یک را به مشتریان عرضه میدارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید پیج اینستاگرام را دنبال بفرمایید و یا با شماره تماس های مجموعه در تماس باشید.

وارد کننده الکتروموتور چینی و اروپایی شامل الکتروموتور پمپ ، الکتروموتور ویبره ، الکتروموتور تک فاز ، الکتروموتور سه فاز و همچنین وارد کننده الکتروگیربکس چینی و اروپایی بصورت عمده .

اسماعیل سپهریان
تلفن 09124306830
تلفن شعبه 1 33908076
تلفن شعبه 2 56860936
شعبه 1 سعدی جنوبی - پاساژ صدفی نژاد - پلاک 3/3
شعبه 2 بهارستان و رباط کریم
آدرس سایت :
https://sepehrmotors.com/
اینستاگرام seper-motor
کد آگهی : 124131
بازدید : 9298
★★★★★★★★★★ 5/ 5 9298
Your رای:
جدیدترین های مرتبط باپمپ دنده ای 1 مورد
پمپ هیدرولیک بیل بکهوو

پمپ هیدرولیک بیل بکهوو

گروه بازرگانی بنانژاد
1402/9/21 12:20:51

پمپ دنده ای بیل بکهوو 85 لیتر 14 خار ... پمپ دنده ای بیل بکهوو 85 لیتر 14 خار