راه اندازی خط تولید فوم پلی اورتان-آموزش فرمولاسیون ابر و اسفنج

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
کارگروه آموزش و توسعه بنیان صنایع
آدرس
اسلامشهر-تهران، اسلامشهر، شهرک صنعتی چیچکلو
تلفن
02140556882
موبایل
09123111288
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir


. با تاییدات خداوند متعال و تلاش چندین ساله گروهی از پژوهشگران دانشگاهی فعال در حوزه فوم و اسفنج های پلی اورتانی ،شرکت بهار پایتخت موفق به ارائه خدمات در زمینه های ذیل گردید:
تولید ابر و اسفنج و ساخت دستگاه تولید ابر و اسفنج . ساخت و راه اندازی خطوط تولید ابر اسفنجی و ابر تشک . طراحی و ساخت خطوط فوم پلی اورتان .
ارائه فرمولاسیون تولید انواع اسفنج ابر 12 کیلویی ، ابر 15 کیلویی ، ابر 17 کیلویی ، ابر 20 کیلویی ، ابر 25 کیلویی و 30 کیلویی . تامین مواد اولیه خطوط تولید و مشاوره در تولید محصولات شیمیایی . مشاوره طراحی و اجرای اتوماسیون صنعتی در بهینه سازی خطوط فوم پلی اورتان . تولید کننده انواع محصولات فوم و انواع ابر اسفنجی شامل فوم گرم و سرد .
شرکت بهار پایتخت ایرانیان ساخت و راه اندازی خط تولید ابر و اسفنج ، فوم ( گرم و سرد) و خط تولید ابر تشک از مزایای این خطوط تولید می توان به تولید ارزان و نیز سود بالا به دلیل عدم استفاده از انرژی های هزینه بر ، اشاره نمود. بهای تمام شده پائین موجب فروش محصول با قیمت مناسب خواهد شد و به همین دلیل بازار مصرف همیشگی برای این محصولات تضمین شده می باشد. آموزش پروسه تولید ابر و اسفنج از دانسیته 12 تا 30 - اموزش و اصلاح فرمولاسیون فوم نرم و سخت . ساخت انواع دستگاه برش ابر و اسفنج . راه اندازی پروسه تولید ابر و اسفنج از دانسیته 12 تا 30 . فروش فرمولهای تولید اسفنج - تهیه دستگاه های مورد نیاز برای تولید ابر . آموزش روش تولید ابر، فوم گرم و سرد با بهره گیری از دانش فنی دانشجویان دکتری تکنولوژی پلیمر.
کارگروه آموزش و توسعه بنیان صنایع
09123111288 02140556882
کد آگهی : 124401
بازدید : 2167
★★★★★★★★★★ 5/ 5 2167
Your رای: