کلاس های آموزشی-خانه بازی کودکان زندگی بهتر در نیاوران

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
موبایل
منقضی شده است.

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

خانه بازی کودکان زندگی بهتر با بیش از ۹ سال سابقه واقع در محله نیاوران در محیطی ایمن و شاد و با بهره گیری از اسباب بازی های متنوع و کلاس های آموزشی خلاقانه تحت نظر مربیان مجرب ، پذیرای فرزندان دلبند شما می باشد. در اینجا کودکان شما می تواند به همراه سایر کودکان هم سن و سال خود بازی کنند، وقت بگذرانند و تعامل داشته باشند. هدف ما در این مجموعه ایجاد فضایی دوستانه ،پویا و سرزنده و مطمئن با استفاده از استانداردهای روز دنیا می باشد تا شما والدین گرامی بتوانید بدون دغدغه و با آسودگی خیال دلبندان خود را به ما بسپارید.
بازی به فرزندان شما این امکان را می دهد تا ضمن پرورش قدرت تخیل ، مهارت و قدرت جسمی ، شناختی و عاطفی ، از خلاقیت خود استفاده کنند.آنها یاد می گیرند که چگونه در گروه کار کنند ، به اشتراک بگذارند ، مذاکره کنند ، تعارضات را حل کنند و در کنار همه این موارد لحظات شادی را سپری کنند.
امروزه با توجه معضل آپارتمان نشینی ، کوچک بودن فضا یا محدودیت برای جنب و جوش کودکان به دلیل مراعات حال همسایه‌‌ها، معمولا والدین اجازه‌ی انجام فعالیت‌های بدنی را به کودکان نمی‌دهند. در کنار آن عواملی چون تک فرزند بودن و شاغل بودن پدر مادر که نمی توانند همراه کودک خود وقت کافی برای بازی با آنها در نظر بگیرند ، باعث شده است کودکان همبازی مناسبی نداشته باشند که باعث می شود بسیاری از مهارت های تعاملی کودک رشد نکنند و امروزه به خاطر وجود چنین مشکلاتی استفاده از خانه بازی در سراسر دنیا برای اکثریت والدین ضروری باشد.

خانه بازی کودکان زندگی بهتر شنبه تا پنجشنبه از ساعت ٩ صبح تا ٩ شب پذیرای شما و کودکان عزیزتان می باشد.

خدماتی که خانه بازی کودکان زندگی بهتر شمال سه دسته بندی زیر می باشد.
۱- خانه بازي كودكان
٢- كلاس هاي آموزشي كودكان
٣- كلاس هاي آموزشي بانوان باردار

که لیست كلاسهاي آموزشی مجموعه خانه بازی کودکان زندگی به شرح زیر می باشد.
کلاس و دوره کلاژ و تصویر سازی کودکان
کلاس و دوره زبان انگلیسی برای کودکان
کلاس و دوره قصه گویی خلاق کودکان
کلاس نقاشی با تکنیک ترکیبی کودکان
کلاس بازی و ورزش کودکان
کلاس و دوره نمايش خلاق و عروسك گرداني برای کودکان
كلاسهاي مادر و كودك زير ٣ سال
كلاس آموزشي بانوان باردار

در صورتی که در مورد شرایط ثبت نام سوالی دارید کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.


کد آگهی : 124933
بازدید : 4744
★★★★★★★★★★ 5/ 5 4744
Your رای: