شستشوی مبل در تهران-شستشوی موکت در منزل | موکت شویی در کرج | مدرن کلین

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
مدرن کلین
آدرس
کرج-کرج خیابان شهیدبهشتی بین میدان شهدا و میدان کرج خیابان ادهم
تلفن
02632400360
موبایل
09032655590
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

شستشوی موکت در منزل یکی از خدماتی است که امروزه با توجه به آپارتمان نشینی و برای صرفه جویی در مصرف آب، مورد توجه قرار گرفته است.

پاکیزگی و تمیز بودن موکت و فرش های منزل تاثیر بسیار زیادی به روی آراستگی وزیبایی خانه دارد، بنابراین هر از چند گاهی باید نسبت به شست و شوی موکت و فرش در منزل اقدام کرد.

امروزه با توجه به تغییر شیوهی زندگی افراد، امکان شستشوی موکت و قالیشویی به صورت شخصی در منازل وجود ندارد.

معمولا افراد برای شست و شوی موکت و قالیهای خود از مراکز ارائه خدمات شست و شوی موکت در منزل کمک میگیرند.

اگر قصد شست و شوی موکتهای خود را دارید و به دنبال یک مرکز تخصصی شست و شوی موکت هستید، ما مدرن کلین را به شما معرفی میکنیم.

کافی است درخواست شستشوی موکت خود را ثبت کنید. در کمتر از 15 دقیقه بهترین شخص متخصص در زمینه شست و شوی موکت توسط کارشناسان مدرن کلین انتخاب و به شما معرفی میشود.

به اینستاگرام مدرن کلین سر بزنید و تمامی شستشوی مبلمان قبل و بعد دیدن فرمایید.و همچنین از تخفیفات ویژه ما برخوردار شوید و در قرعه کشی هفتگی مدرن کلین شرکت کنید.

از شما دعوت می کنیم جهت مشاوره و سفارش خدمات مدرن کلین همین حالا با ما تماس بگیرید!

تماس از ساعت 9صبح تا 6 عصر
در صورت عدم پاسخگویی با شما عزیزان تماس گرفته خواهد شد لطفا صبور باشید.
کد آگهی : 125128
بازدید : 3335
★★★★★★★★★★ 5/ 5 3335
Your رای:
جدیدترین های مرتبط باشستشوی مبل در تهران 2 مورد
مبل شویی ستاره کرج

مبل شویی ستاره کرج

فواد ساعد
1396/11/29 11:16:22

مبل شویی ستاره کرج (نماینده رسمی شرکت گل پونه های تهران) خشکشویی و شستشوی تخصصی انواع مبلمان و موکت ... های ابریشم و دستبافت، شستشوی چمن مصنوعی مهد و مدارس، بادستگاه و موادشوینده معتبر و استاندارد فاقد

مبل شویی آرامیس

مبل شویی آرامیس

مبل شویی آرامیس
1402/5/4 20:37:42

مبل شویی آرامیس دیگه بابت کثیفی انواع مبلمان راحتی , انواع فرش , تابلو فرش , تشک خوشخواب نگران نباشی ... مبل شویی آرامیس دیگه بابت کثیفی انواع مبلمان راحتی , انواع فرش , تابلو فرش , تشک خوشخواب نگران نباشی