پرواز ایران ایر-فروش عمده نخ و قرقره کایت و بادبادک در سایز های مختلف

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
زنجان کایت
آدرس
شهر زنجان-زنجان
تلفن
09127417314
موبایل
09127417314
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

فروشگاه اینترنتی زنجان کایت، اولین و بزرگترین تولید کننده کایت و بادبادک در ایران

گروه تولیدی زنجان کایت به عنوان اولین و بزرگترین تولید کننده کایت و بادبادک و ملزومات آن از سال 1386 شروع به کار کرد. این تجربه 14 ساله و همراهی دوستداران پرواز کایت، ما را بر این داشت تا با تکیه بر اعتماد شما عزیزان حوزه فعالیت‌های خود را گسترش داده و فروش و آموزش اینترنتی محصولاتمان را نیز به فعالیت‌هایمان اضافه کنیم. امروزه زنجان کایت با سبد محصولات متنوع ورزشی و تفریحی خود علاوه بر رویکرد بهینه‌سازی عملکرد افراد و ورزشکاران و کمک به پیشگیری از کم تحرکی در جامعه درصدد توسعه و ترویج هرچه بیشتر این ورزش مفرح و دوستدار محیط زیست می‌باشد. باشد که با حمایت و پشتیبانی شما عزیزان گام کوچکی در راستای اعتلای ورزش های همگانی به خصوص پرواز کایت در میهن عزیزمان برداریم.

از جمله خدمات زنجان کایت عبارتند از:
۱- تولید و فروش عمده (اخذ سفارش تولید و صادرات کایت بصورت عمده در ابعاد، شکل‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های مختلف.)
۲- خرده فروشی (اخذ سفارش ساخت کایت در ابعاد، شکل‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های مختلف.)
۳- برگزاری دوره‌های آموزشی و کارگاه ساخت و پرواز کایت و بادبادک برای ادارات، سازمان‌های دولتی، خصوصی، دانشگاه‌ها، مدارس در سراسر کشور.
۴- برگزاری جشنواره‌های پرواز کایت و بادبادک در سراسر کشور.
۵- انجام تبلیغات از طریق پرواز کایت‌های نمادین.
۶- ارسال به سراسر کشور.

کد آگهی : 125370
بازدید : 3997
★★★★★★★★★★ 5/ 5 3997
Your رای: