ارک-فروش انواع بارکد خوان

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
حسین زاده
آدرس
شهر تهران-
تلفن
2188938143
موبایل
09191169963
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

مشاوره و فروش انواع بارکد خوان
نوری
لیزری
باسیم
بی سیم
رومیزی
آکبند و کارکرده
مناسب کارت ملی ، فروشگاهها ، سوپر مارکتها ، دفاتر پیشخوان ، قنادیها ، رستورانها ، و تمامی مشاغلی که نیاز به بارکد خوان دارند
بارکد خوان شامل یک اسکنر، یک رمزگشا (چه داخلی یا خارجی) و یک کابل است که برای اتصال خواننده با کامپیوتر استفاده می‌شود. از آنجایی که یک بارکدخوان صرفاً بارکد را به اعداد و یا حروف می‌گیرد و ترجمه می‌‌کند، داده‌ها باید به رایانه ارسال شوند تا یک برنامه نرم‌افزاری بتواند داده‌ها را معنا کند. اسکنر‌‌های بارکد را می‌توان از طریق یک پورت سریال، پورت صفحه کلید یا یک وسیله واسط به نام گوه به کامپیوتر متصل کرد. بارکدخوان با هدایت یک پرتو نور در سراسر بارکد و اندازه گیری مقدار نوری که به عقب بازتاب می‌شود کار می‌کند. اسکنر انرژی نور را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند و سپس توسط رمزگشا به داده تبدیل کرده و به رایانه ارسال می‌کند.
انواع بارکد خوان از نظر تکنولوژی
بارکدخوان قلمی

بارکد خوان‌های قلمی از یک منبع نور و دیود جهت خواندن و اسکن بارکد‌ها تشکیل شده است که همگی آنها در نوک قلم طراحی شده است. نوک قلم بر روی پهنای بارکد‌ها حرکت می‌کند.

بارکدخوان لیزری

بارکد خوان‌های لیزری به روش بارکدخوان‌های قلمی عمل می‌کنند و برای اسکن، یک پرتو بسیار نازک نور بر روی بارکد منتشر می‌کند. به صورت رفت و برگشت و چرخشی به سرتاسر بارکد‌ها به جلو و عقب حرکت می‌کند.

بارکدخوان CCD یا نوری

بارکد خوان‌های CCD یا همان نوری از یک منبع نور بسیار کوچک مانند لیزر برای اسکن بارکد‌ها بهره می‌برند. به طور کلی این بارکدخوان فقط بارکد‌های تک بعدی (1D) را می‌تواند بخواند و قابلیت بارکد‌های دوبعدی و سه بعدی را ندارد و بارکد‌ها را نسبت به مدل لیزری از مسافت‌های کمتری می‌خواند.
کد آگهی : 125716
بازدید : 1574
★★★★★★★★★★ 5/ 5 1574
Your رای:
جدیدترین های مرتبط باارک 1 مورد
ارکیده فالانوپسیس

ارکیده فالانوپسیس

امیر
1396/6/11 10:54:26

عرضه مستقیم گلدان ارکیده فالانوپسیس هلندی در واریته های مختلف با ارتفاع حدود 70 سانتیمتر، گلدار، ارس ...