خطر-فروش پرینتر لیبل بارکد

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
حسین زاده
آدرس
شهر تهران-
تلفن
02188938143
موبایل
09191169963
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

فروش انواع پرینتر لیبل بارکد رومیزی و صنعتی
حرارتی و ریبونی
مناسب فروشگاهها ، تولیدی ، و ...............
تک پورت و فول پورت
آکبند
استوک
امروزه کالا‌‌ها و محصولات با برند‌‌های متنوع تولید می‌شوند که این کالا‌‌ها برای معرفی به مصرف کنندگان نیاز به برچسب یا لیبل دارند. همه وارد کنندگان و تولید کنندگان با دستگاه لیبل پرینتر یا همان چاپگر لیبل، برچسب‌های مورد نیاز محصولات خود را از طریق این دستگاه به دلخواه طراحی و چاپ می‌نمایند. لیبل زن یا پرینتر چاپ لیبل دستگاهی است که قادر بوده انواع لیبل‌ها و بر چسب‌‌ها را چاپ کند. بسیاری از مشاغل مانند فروشگاه‌‌ها، مراکز خرید، اداره پست، سینما، رستوران‌‌ها، فست فود‌‌ها، داروخانه‌‌ها و آزمایشگاه‌‌ها از این محصول استفاده می‌کنند.

لیبل زن‌‌ها در بازار با برند و مدل‌‌های متنوع ارائه شده اند که هر کدام ویژگی و مشخصات متفاوتی دارند. از برند‌‌های معروف که به تولید این چاپگر‌‌ها پرداخته اند می‌توان به لیبل پرینتر بایامکس، راینو،بیکسلون، هانی ول، میوا، زبرا، دلتا، اس ان بی سی، اپسون، اچ پی آر تی و جولی مارک اشاره کرد. همه چاپگر‌های بارکد همانند هم تولید شده اند اما بعضی مدل‌‌ها مقاوم‌تر بوده که بیشتر برای مشاغل صنعتی و پر خطر مورد استفاده قرار می‌گیرد و مدل‌‌های دیگری نیز وجود دارند که برای مصارف اداری که برخی قابل حمل بوده مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای عملکرد بهتر لیبل پرینتر پیشنهاد می‌شود هر چند وقت یکبار آن را به مراکز تخصصی سرویس و نگهداری ارسال کنید.

انواع لیبل پرینتر
لیبل پرینتر‌‌ها به سه دسته رومیزی، قابل حمل و صنعتی دسته بندی می‌شوند که هر کدام با توجه به کارایی و قابلیت‌های خود در مکان‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

لیبل پرینتر رومیزی
این نوع لیبل پرینتر از پرینتر‌‌های رایج و ساده در بازار است که برای چاپ برچسب با حجم کاری کم تا متوسط مناسب است. مدل‌‌‌های رومیزی بیشتر برای استفاده در ادارت و آزمایشگاه‌‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.



کد آگهی : 125718
بازدید : 2466
★★★★★★★★★★ 5/ 5 2466
Your رای: