لوله رزوه دار-اتصالات جوشی رده 40استنلس استیل وفولادی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
رحمان رزمی
آدرس
شهر تهران-خ خیام شمالی روبرو پارک شهر پاساژ بزرگ خیام طبقه همکف پلاک64
تلفن
02133974284
موبایل
09021389874
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

اتصالان جوشی رده 40چیست؟
اتصالات جوشی رده 40در لوله کشی (Fitting)دسته ای ازتجهیزات پرکاربرد درصنعت لوله کشی هستندکه از این اتصالات برای ادامه روند لوله کشی وتغییرات مورد نیاز در جهت جریان وانشعاب گیری استفاده می شود.
اتصالات موجود در صنعت را می توان بر اساس آلیاژ،نوع اتصال وآرایش لبه های آن دسته بندی کرد.
به طور کلی اتصالات به شیوه های مختلفی قابلیت وصل شدن به سیستم لوله کشی را دارند که از پرکاربردترین آنها می توان به اتصالات جوشی رده 40و اتصالات رزوه ای اشاره کرد.
اتصالات جوشی خود به دودسته اتصالات لب جوش و ساکت ولد تقسیم می شوند.
دراتصالات لب جوش،انتهای اتصالات برای جوشکاری پخ زده می شود و شکل آن با توجه به میزان ضخامت آنها متفاوت خواهد بود.
اتصالات جوشی رده 40دسته ای از پرمصرف ترین اتصالات جوشی است که در انواع مختلفی وجود دارد.این اتصالات با توجه به شیوه تولید می تواند بدون درز(مانیسمان)یا درزدار باشند.اتصالات جوشی بدون درزمعمولا در رده های20،40،80به فروش می رسد اما در رده 160نیز امکان تولید وجود دارد.از این بین اتصالات جوشی رده 40بسیار در تاسیسات کاربردی هستند.
در اتصالات جوشی بدون درز از لوله های بدون درز(مانیسمان)استفاده می شود که هیچ گونه درز و جوشی ندارند اما در اتصالات جوشی درزدار از لوله های درزدار استفاده می شود که این لوله ها توسط جوشکاری به هم متصل می شوند.
پرکاربردترین اتصالات جوشی رده40:
1-سه راهی:سه راهی هم اندازه وسه راهی کاهنده.
2-تبدیل ها:تبدیل کاهنده هم مرکز و تبدیل کاهنده غیر هم مرکز،تبدیل هم مرکز و تبدیل کج.
3-انواع زانویی ودرپوش:زانو45درجه،زانو90درجه(LR)،درپوش(CAP)زانو90درجه(SR)و زانو180(SR).
اتصالات جوشی رده 40درصنایع مختلف مانند صنایع آب،بخار،گاز،هوا و در کل در تمامی صنایعی که در آنها لوله کشی وجود داشته باشد،مورد استفاده قرار می گیرد.
به طور خاص از اتصالات رده40 می توان جهت اتصالات در خطوط لوله کشی گاز در خانه های مسکونی و شرکت های صنعتی مانند نفت وگاز و پتروشیمی استفاده کرد.

کد آگهی : 125741
بازدید : 1737
★★★★★★★★★★ 5/ 5 1737
Your رای: