ویلا خوب-خرید و فروش ویلا، رویان تا نوشهر

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
مشاوره املاک بهاران
آدرس
رویان-رویان ، بعد از پلیس راه ، جنب شهرک دریابیشه، دفتر فنی و مهندسی و مشاوره ی بهاران دریابیشه
تلفن
09367236193
موبایل
09111565850
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

خرید ویلا و ساخت ویلا در شمال یکی از مهم‌ترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری است که پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد. با انتخاب یک تیم مشاور املاک حرفه‌ای، خرید ویلا برای شما آسان‌تر شده و معامله‌ای با اطمینان هرچه بیشتر انجام می‌شود.
با خرید به کمک مشاوران ما معامله ای کم ریسک و پر سود را تجربه کنید. موقعیت های دنج و خاص را در بهترین منطقه های رویان تا نوشهر از ما بخواهید.
خرید و فروش و معاوضه ویلاهای لوکس، ساخت و ساز و مشارکت در ساخت ساحلی و جنگلی، در نوشهر مازندران با تیم حرفه ای بهاران دریابیشه در هرمنطقه ایی با قیمت مناسب و شرایط عالی!
گروه مشاوره املاک بهاران با ارائه موقعیت های اکازیون و دنج فرصت هایی کمیاب و طلایی را به مشتریان خود ارائه می دهد تا آنها بیشترین سود را از معامله خود به دست بیاورند. کافیست با مشاوران ما تماس گرفته و خدمات مورد نظر خود را درخواست نمایید تا آنها قدم به قدم در مسیر یک معامله پرسود و خوب همراهی تان کنند.
دنج ترین و خاص ترین ها از رویان تا نوشهر تخصص ماست
جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تخصصی در زمینه خرید و فروش ویلا با ما تماس بگیرید
مرتضی پور صادق : ۰۹۱۱۱۵۶۵۸۵۰ – ۰۹۳۶۷۲۳۶۱۹۳
instagram.com/amlakbaharan2018
villabaharan.com
آدرس : رویان ، بعد از پلیس راه ، جنب شهرک دریابیشه، دفتر فنی و مهندسی و مشاوره ی بهاران دریابیشه
تماس با آگهی دهنده (مشاوره املاک بهاران)
کد آگهی : 126041
بازدید : 2453
★★★★★★★★★★ 5/ 5 2453
Your رای: