نما با طرح چوب-مرکز تولید و پخش یراق آلات دکوراتیو درب ریلی ، ریل و قرقره درب کشویی راستیکور

توضیحات آگهی
✸✸✸✸✸✸✸
صاحب اگهی
راستیکور
آدرس
شهر تهران-تهران سه راه تهرانپارس ابتدای جاده آبعلی خیابان 35 متری اتحاد کوچه 19ام غربی پلاک 22
تلفن
02177111020
موبایل
09378379845 واتساپ
لینک آگهی http://www.rusticor.ir/

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

گروه صنعتی تهران یراق افتخار دارد که برای اولین بار در ایران طیف گسترده‌ای از یراق‌آلات و قرقره های کشویی دیواری جهت درب‌های ریلی دکوراتیو‌‌‌ را با نام تجاری راستیکور تولید و به بازار ایران عرضه کند. تمامی محصولات این شرکت در داخل کشور تولید شده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

راستیکور تولید کننده انواع درب و میز کنسول به سفارش مشتری و یراق آلات درب ریلی ،درب کشویی ، درب چوبی شامل ریل و قرقره و هنگر می باشد .

شما در استفاده از کیت ریل کشویی درب محدودیتی ندارید. یراق‌آلات “راستیکور” تنوع بسیار بالایی دارند و برای استفاده در سبک‌های مختلف دکوراسیون مناسب هستند. طیف گسترده محصولات راستیکور به شما اجازه می‌دهد طرحی متناسب با سایر اجزا دکوراسیون خانه‌تان انتخاب نمایید و خدمت بزرگی در زمینه طراحی داخلی و صنعت دکوراتیو نموده است .

راستیکور یکی برای هر دکور تولید کننده یراق آلات دکوراتیو دربهای ریلی ، تولید کننده ریل و قرقره دربهای کشویی راستیکور ، تولید کننده جدیدترین یراق آلات دربهای کشویی میباشد .

انواع مکانیزم درب ریلی راستیکور و مرکز خرید ریل و قرقره دربهای کشویی را از راستیکور بخواهید .

راستیکور مرکز تولید و پخش یراق آلات دکوراتیو درب ریلی

راستیکور مرکز تولید و پخش ریل و قرقره درب کشویی

راستیکور مرکز تولید و پخش جدیدترین یراق آلات درب کشویی


آدرس وب سایت:www.rusticor.ir
اینستاگرام:rusticor.s
واتس اپ:09378379845
تلفن:02177111020

کد آگهی : 126115
بازدید : 6357
★★★★★★★★★★ 5/ 5 6357
Your رای: