سرعت گیر-خرید و فروش دستگاه تزریق پلاستیک چینی ایرانی و اروپایی

توضیحات آگهی
✸✸✸✸✸✸✸
صاحب اگهی
وحید فرجی
آدرس
بومهن -بومهن - روبروی ایستگاه مینی بوس ها یا خیابان چمران - کوچه امیرکبیر - 20 متر داخل کوچه - دست چپ - سرنبش - درب طوسی
تلفن
09124903648 - 09120395148
موبایل
09124903648 - 09120395148

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

بازرگانی هانیک پلاست مرکز خرید و فروش دستگاه تزریق پلاستیک در تمامی تناژها و برندهای معتبر جهان وحید فرجی
09120395148
09124903648

خرید و فروش دستگاه تزریق پلاستیک چینی ایرانی و اروپایی در تمامی تناژها و برندها موجود و لوازم جانبی اعم از آسیاب گازگیر مواد کش

در تزریق پلاستیک ابتدا گرانول های پلیمر ذوب می شوند و سپس تحت فشار به درون یک قالب تزریق می شوند. پلاستیک مایع درون قالب خنک شده و جامد می شود. مواد اولیه تزریق پلاستیک پلیمرهای ترموپلاستیکی هستند که قابلیت رنگ آمیزی و پر شدن توسط افزودنی های دیگر را دارند.


امروزه دستگاه های تزریق پلاستیک چینی در ایران از فروش بسیار بالایی برخوردار هستند. برند هایی نظیر هایتین، برچ، nbm ، اطلس هایدا، هایونگ از جمله دستگاه های معروف چینی در ایران بشمار می آیند.


قیمت فروش انواع دستگاه تزریق چینی بسته به شرکت های وارد کننده آن متفاوت می باشد. گران قیمت ترین ماشین آلات تزریق چینی در ایران دستگاه تزریق پلاستیک هایتین، دستگاه تزریق پلاستیک پولاد، دستگاه تزریق پلاستیک اصلانیان ماهر، دستگاه تزریق پلاستیک هایدا و دستگاه تزریق پلاستیک nbm می باشند.


دستگاه تزریق پلاستیک همه کاره چینی از کاربرد های فراوانی برخوردار بوده است و محصولات خاص با طراحی زیبا را تولید و به بازار عرضه می دارد. از میان دستگاه تزریق پلاستیک همه کاره می توان به موارد زیر اشاره نمود:

دستگاه تزریق پلاستیک پت

دستگاه تزریق پلاستیک درب بطری

دستگاه تزریق پلاستیک دو رنگ

دستگاه تزریق پلاستیک سرعت بالا



دستگاه تزریق پلاستیک در برند های معتبر چینی و ایرانی در بازار کشور به فروش می رسند که دارای قابلیت و کاربرد های فراوانی هستند. البته از دستگاه های تزریق پلاستیک همه کاره در تولید محصولات پلاستیکی خاص استفاده می شود که عبارت اند از:

انواع پریفرم ها

ظروف پلاستیکی جداره نازک

انواع آی ام ال

درب بطری

انواع بطری نوشابه

انواع بطری آب معدنی


شرکت هانیک پلاست در زمینه خرید فروش دستگاه تزریق پلاستیک چینی و ایرانی و اروپایی فغالیت دارد.دستگاه تزریق پلاستیک در هر تناژ و برندی بخواهید این شرکت موجود دارند تنها با تماس با مشاوران شرکت هانیک پلاست خرید و یا فروش خود را داشته باشید.

همچنین این شرکت لوازم جانبی دستگاه تزریق پلاستیک اعم از آسیاب گازگیر مواد کش موجود دارند.





کد آگهی : 126471
بازدید : 2151
★★★★★★★★★★ 5/ 5 2151
Your رای: