فروش انواع گیت ولو-فروش گیت ولو درجه یک

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
رحمان رزمی
آدرس
شهر تهران-خ خیام شمالی رو به روی درب شرقی پارک شهر پاساژ بزرگ خیام طبقه همکف پلاک 64
تلفن
02133974284
موبایل
09021389874
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

فروش گیت ولو و انواع شیر آلات کلاس 800 با کیفیت بالا . عرضه گیت ولو Gate valve با استاندارد های روز دنیا . مناسب ترین قیمت خرید گیت ولو را از ما بخواهید .
یکی از شیرآلات صنعتی شیرآلات کلاس 800 بوده ، که عمده کاربرد آن در خطوط با فشار بالا برای قطع و وصل سیال می باشد . یکی از انواع شیرآلات کلاس 800 ، گیت ولو و دیگر اجزا گلوب ولو ، چک ولو و بال ولو می باشد . فروش گیت ولو و سایر شیر آلات کلاس 800 در مجموعه پتروپالایش امیران با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت صورت گرفته و شما می توانید با انتخاب این مجموعه اطمینان خاطر از خرید گیت ولو و سایر تجهیزات صنعتی مورد نیاز خود در عرصه ی کارخانجات صنعتی ، پالایشگاه های نفت ، گاز را تجربه کنید .
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در آگهی تماس بگیرید .
کد آگهی : 126502
بازدید : 915
★★★★★★★★★★ 5/ 5 915
Your رای: