شومینه اتانول سوز-تولید و فروش عمده زغال چینی و ژل آتش زا در تهران

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
موبایل
منقضی شده است.

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

تولید و پخش عمده زغال چینی و ژل آتش زا

ژل آتش زا چیست:
ژل آتش زا نوعی ماده سوختنی آسان و قابل دسترس میباشد که برای تولید آتش و گرما و جايگزيني مطمئن و امن به جاي نفت،الکل و دیگر مواد آتش زا مي باشد. ژل آتش زا با قابلیت اشتعال بالا و بی بو می باشد. که به علت نگهداری آسان و استفاده در باربیکیو و ایجاد اشتعال سریع بدون ایجاد بو , در تفرج گاه ها و.... مورد استفاده عموم قرار می گیرد. یک قطعه از ژل جامد آتش زا می تواند به راحتی ۴۰۰ الی ۸۰۰ گرم ذغال کبابی را آتش زده و آماده استفاده نماید. ژل آتش زا هیچگونه ضرری برای سلامتی انسان و محیط زیست ندارد. امروزه در اکثر کشورهای پیشرفته دنیا استفاده از موارد مشابه همچون الکل، قرص نفتی و دیگر محصولات مشابه به دلیل خطر آتش سوزی و مسائل بهداشتی کاملاً منسوخ گردید و در کشور عزیز ایران نیز استفاده از ژل جامد آتش زا به دلیل مزایای زیر رو به افزایش می باشد.
به صرفه بودن
زمان سوخت زیاد
بی خطر بودن
قدرت سوخت بالا
بدون بو، دود و اثرات زیان بخش دیگر مواد سوختنی
حمل راحت
جایگزین بسیار مناسب الکل ،گازوییل ،نفت،
برای تسریع و تشدید شعله در شومینه، باربیکیو، منقل و زغال ایمن
انواع مختلف ذغال وجود دارد مانند ذغال لیمو ،ذغال کبابی ،زغال فشرده صادراتی ،زغال بریکت .کیفیت ذغال ها بسته به روش تولید و مواد اولیه استفاده شده و کیفیت چوب آن متفاوت است .روش تشخیص ذغال خوب سیاه و براق بودن ذغال می باشد.یکی دیگر از ویژگی های ذغال خوب باید بتواند شعله را در خود نگهدارد و زود خاموش نشود و دوام بالایی داشته باشد.مزیت زغال قالب یا به اصطلاح زغال چینی این می باشد که مواد اولیه جهت تولید این نوع زغال خاک اره یا ریز دانه های چوب می باشد که همه جابه وفور یافت می شود و با استفاده از دستگاه های موجود فشرده شدهو چون داخل دستگاه خاک اره به صورت لایه ای روی هم پرس و تزیق میشود .قدرت ماندگاری و ارزش سوختی ان چند برابر زغال معمولی می شود و از نظر محیط زیستی سازگار با ان بوده ،به همین دلیل می توانیم ان را به یک محصول سود اور با تضمین بالا تبدیل کنیم. این کار به نوعی باعث جلوگیری از بریده شدن درختان جنگل جهت تولید زغال می شود.
الکل صنعتی چیست :
الکلی که در صنعت بکار برده میشود از نظر ماهیت هیچ تفاوتی با الکل طبی ندارد و هردو اتلیک یا متانول میباشند.ولی به خاطر جلوگیری از سوء استفاده به آن مواد سمی و بد بوکننده اضافه میشود همچون متانول و عرق چوب و مواد رنگی کننده در الکلهای صنعتی مقداری متانول وجود دارد و درطبی خیرو الکل طبی اتانول خالص میباشد.

سابقه ی صادرات به کشورهای ترکیه،عراق،امارات و افغانستان

(فروش پایان کار نیست،بلکه شروع یک اطمینان است)

تولید و فروش زغال فشرده در تهران
تولید و فروش زغال چینی در تهران
تولید و فروش زغال بامبو در تهران
تولید و فروش زغال شش گوش استار در تهران
تولید و فروش ژل آتش زا در تهران
تولید و فروش الکل صنعتی در تهران
تولید و فروش عمده زغال فشرده در تهران
تولید و فروش عمده زغال چینی در تهران
تولید و فروش عمده زغال بامبو در تهران
تولید و فروش عمده زغال شش گوش استار در تهران
تولید و فروش عمده ژل آتش زا در تهران
تولید و فروش عمده الکل صنعتی در تهران
تولید و پخش عمده زغال فشرده در تهران
تولید و پخش عمده زغال چینی در تهران
تولید و پخش عمده زغال بامبو در تهران
تولید و پخش عمده زغال شش گوش استار در تهران
تولید و پخش عمده ژل آتش زا در تهران
تولید و پخش عمده الکل صنعتی در تهران
تولید و پخش عمده زغال فشرده در تهران
تولید و پخش عمده زغال چینی در تهران
تولید و پخش عمده زغال بامبو در تهران
تولید و پخش عمده زغال شش گوش استار در تهران
تولید و پخش عمده ژل آتش زا در تهران
تولید و پخش عمده الکل صنعتی در تهران


کد آگهی : 126503
بازدید : 4926
★★★★★★★★★★ 5/ 5 4926
Your رای:
کلمات کلیدی
تولید و فروش عمده زغال چینی و ژل آتش زا - ژل آتش زا - زغال چینی - تولید و فروش عمده زغال چینی - تولید و پخش عمده زغال چینی - تولید و فروش عمده ژل آتش زا - تولید و پخش عمده ژل آتش زا - تولید و پخش عمده زغال چینی و ژل آتش زا - تولید و فروش عمده زغال چینی و ژل آتش زا - تولید و فروش زغال فشرده در تهران - تولید و فروش زغال چینی در تهران - تولید و فروش زغال بامبو در تهران - تولید و فروش زغال شش گوش استار در تهران - تولید و فروش ژل آتش زا در تهران - تولید و فروش الکل صنعتی در تهران - تولید و فروش عمده زغال فشرده در تهران - تولید و فروش عمده زغال چینی در تهران - تولید و فروش عمده زغال بامبو در تهران - تولید و فروش عمده زغال شش گوش استار در تهران - تولید و فروش عمده ژل آتش زا در تهران - تولید و فروش عمده الکل صنعتی در تهران - تولید و پخش عمده زغال فشرده در تهران - تولید و پخش عمده زغال چینی در تهران - تولید و پخش عمده زغال بامبو در تهران - تولید و پخش عمده زغال شش گوش استار در تهران - تولید و پخش عمده ژل آتش زا در تهران - تولید و پخش عمده الکل صنعتی در تهران - تولید و پخش عمده زغال شش گوش استار در تهران - تولید و پخش عمده ژل آتش زا در تهران - تولید و پخش زغال فشرده - تولید و پخش زغال چینی - تولید و پخش زغال بامبو - تولید و پخش زغال شش گوش استار - تولید و پخش ژل آتش زا - تولید و پخش الکل صنعتی