گچ کار-خدمات بنایی تهران

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
مجموعه رویال
آدرس
شهر تهران-تهران شهرک اکباتان
تلفن
09196464016
موبایل
09196464016
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

خدمات بنایی تهران
خدمات بنایی تهران در حوزه های مختلفی ارائه می گردد که با توجه به شرایط و نیاز خود می توانید از این گروه ها استفاده کنید. بیشترین کارهای ساختمانی که نیاز به استفاده از افراد متخصص دارد، شامل کارهای خرده کاری در داخل ساختمان، تخریب دیوار، گچ کاری و بنایی، اضافه کردن دیوار و پنجره به بالکن و نصب توالت فرنگی یا تبدیل توالت های فرنگی به ایرانی و مواردی از این قبیل در زیر گروه خدمات بنایی قرار می ‌گیرد.
هر کدام از این کارها نیاز به مصالح و تعداد کارگر و بنای مختلف پیدا می کند که با توجه به منطقه جغرافیایی و حجم مواد قیمت آنها نیز متفاوت است. برای دریافت بهترین خدمات بنایی تهران از شماره های درج شده در این آگهی استفاده کرده و با مجموعه رویال تماس بگیرید.
شماره تماس :
۰۹۰۳۲۴۱۲۱۰۰
۰۹۱۹۶۴۶۴۰۱۶

آدرس: شهرک اکباتان
پیج اینستاگرام : Royal_office__

کد آگهی : 127090
بازدید : 854
★★★★★★★★★★ 5/ 5 854
Your رای: