دستگاه ATM-مایا تجارت

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
مایا تجارت
آدرس
شهر تهران-
تلفن
09128524520

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

مایا تجارت دارای نمایندگی فروش از معتبرترین برندهای ایتالیایی ، آلمانی ، چینی و ایرانی است و آماده ارائه خدمات مشاوره و فروش تجهیزات الکترونیکی شامل انواع کارتخوان ، تجهیزات صنعتی (مودم ، روتر و...) ، دستگاه ATM ، کش لس می باشد.
کارتخوان ها شامل انواع سیار و ثابت بصورت سیم کارتی و کابل LAN می باشند. از بهترین برندهایی همچونPAX , NEXGO , MOREFUN , NEWPOS می باشند و تمامی محصولات به صورت اورجینال با ضمانت و گارانتی هستند و به هیچ عنوان کالاهای شرکت مایا تجارت فیک و جعلی نمی باشند.
محصولات تجهیزات صنعتی که شامل مودم ، روتر ، کابل های USB ، UPS و... می باشند این محصولات از بهترین برندهای جهانی از جمله MIKROTIK , TP-LINK , D-LINK و... است که تمامی محصولات از کشور های اروپایی وارد می شوند. تمامی کالاها دارای ضمانت و گارانتی اصالت می باشند.
از جمله خدمات دیگر تیم مایا تجارت مشاوره و فروش دستگاه های ATM و کش لس یا همان کیوسک بانکی می باشد. شرکت مایا تجارت علاوه بر فروش دستگاه های خودپرداز آن ها را ، راه اندازی و همچنین به کاربران اعطای سوئیچ بانکی نیز انجام می دهد.
جهت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت و مشاوره تخصصی به لینک سایت ما به نشانی https://www.mayatejarat.com/ مراجعه نمایید.

کد آگهی : 127519
بازدید : 1011
★★★★★★★★★★ 5/ 5 1011
Your رای: