جشن تولد-خدمات مجالس و تشریفات عروسی | باغ عروسی | تشریفات لیدوما پلاس

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
تشریفات لیدوما پلاس
آدرس
شهر تهران-تهران اقدسیه | تهران پونک | کرج کردان
تلفن
09378868216
موبایل
09190803632
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

بهترین تشریفات عروسی
تشریفات عروسی لیدوما پلاس، ارائه دهنده بهترین و حرفه ای ترین خدمات تشریفات عروسی و برگزار کننده حرفه ای مجالس عروسی است.
تیم تشریفات مجالس لیدوما پلاس، متشکل از حرفه ای ترین و متخصص ترین برگزار کنندگان مجالس و عروسی های شماست که با استفاده از متد روز به شکل کاملا حرفه ای، مجالس شما را مدیریت می کند و از شما و میهمانان تان پذیرایی می نماید.
خدمات عروسی، خدمات باغ، خدمات جشن تولد، خدمات مراسم عقد و … از جمله خدمات تشریفات مجالس لیدوما پلاس می باشد.
همچنین تشریفات مجالس لیدوما پلاس، اولین مبتکر بر آورد آنلاين هزينه مراسم عروسي می باشد که می توانید به سادگی و راحتی هرچه تمام تر، قیمت تمام شده مراسم عروسي خود را با توجه به منوی مورد نظر دریافت کنید.

بهترین دکور و طراحی سالن و باغ
طراحی دکور و همچنین لوکس و به روز بودن آن و تزیینات مراسمات شما، یکی از مهم ترین و اصلی ترین ارکان زیبایی در مجالس عروسی است.
تشریفات مجالس لیدوما پلاس، با استفاده از متد روز، اقدام به ایجاد حرفه ای ترین تزیینات و گل آرایی ها، تزیین محل حرکت عروس و داماد و در نظر گرفتن بهترین مکان برای عروس داماد و میهمانان می نماید.
همچنین نوع ، زیبایی ، نحوه آرایش و گل آرایی و … باغ تالار از اهمیت بسیار بالایی در نزد عروس و داماد و میهمانان برخوردار است که تشریفات مجالس لیدوما پلاس همواره بهترین را برای شما بر می گزیند.
بهترین باغ تالار های تهران ، بهترین گل آرایی، بهترین طراحی سالن، زیباترین باغ تهران، زیباترین گل آرایی، به روز ترین تشریفات مجالس و حرفه ای ترین تشریفات مجالس را از تشریفات مجالس لیدوما پلاس بخواهید.
ما همه ی شرایط را برای شما مهیا کرده ایم…

خدمات عروسی لیدوما پلاس
تشریفات لیدوما پلاس با سال ها تجربه در زمینه برگزاری مراسم عروسی، بهترین مراسم را برای شما برگزار می نماید.
یک شب رویایی، یک مجلس رویایی و یک خاطره به یادماندنی با لیدوما پلاس

تشریفات عقد در تهران
تشریفات لیدوما پلاس دارای سالن عقد در شمال تهران،سالن عقد در غرب تهران و همچنین سالن عقد روف گاردن تهران می باشد. امکانات و همچنین ویژگی های تمامی سالن های عقد لیدوما پلاس به صورت لاکچری می باشد
کد آگهی : 128153
بازدید : 2474
★★★★★★★★★★ 5/ 5 2474
Your رای:
جدیدترین های مرتبط باجشن تولد 1 مورد
جشن تولد سیسمونی دندونی و میهمانی

جشن تولد سیسمونی دندونی و میهمانی

هنر سیتی
1396/5/23 12:15:55

جشن تولد سیسمونی دندونی و میهمانی موسسه هنر سیتی : برنامه ریزی و طراحی برای برگزاری مراسم جشن تولد خ ... کلیه امکانات لازم (ظروف چینی و میز و صندلی ، موسیقی و نور پردازی کودک ، گریم صورت بچه ها ، نمایش عر