آموزش طلا سازی-دستگاه مکنده گرد طلا و جواهرات ماگنس

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
هنر طلایی
آدرس
شهر تهران-تهران - خیابان مطهری - خیابان میر عماد
تلفن
09354321626
موبایل
09354321626

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و تولید دستگاه های مدرن ،رکار طلا ساز ها راحت شده است . یکی از این دستگاه ها مکنده گرد طلا ماگنس میباشد که تازگی جایگزین جارو برقی های خانگی شده است .
شرکت هنر طلایی به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در ارائه خدمات دستگاه های طلا سازی برای اولین بار در ایران توانسته جایگزینی برای جارو برقی تولید کند که مزیت های بسیار زیادی نسبت به جارو برقی های خانگی دارد . ( به همراه پشتیبانی و آموزش رایگان دستگاه )

از خاصیت های این دستگاه میتوان به طول عمر بسیار ، کاهش هدر رفتن گرد طلا نسبت به جارو برقی ، قابلیت اتصال به دستگاه لیزر و مدیریت با نرم افزار لیزر ، فیلتر پلیمری با قابلیت جمع آوری 99 درصد گرده های طلا اشاره کرد.


کد آگهی : 128435
بازدید : 831
★★★★★★★★★★ 5/ 5 831
Your رای: