استرچ پالت بند-دستگاه استرچ پالت1تن و 2تن

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
شرکت شیرینگ پک سازی تهران پک
آدرس
شهر تهران-تهران
تلفن
09122096377
موبایل
09122096377
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

✅☑️دستگاه استرچ پالت یک وسیله ی کاربردی برای بسته بندی محصولات تولیدی کارخانه ها می باشد. این محصول دارای اجزای اصلی بنام بخش صفحه، ستون و کشش نایلون است که انواع مختلفی دارد و هر صنعت با توجه به حجم کاری خود می‌تواند از انواع مختلف دستگاه استرچ پالت‌ها استفاده کند.
✅☑️کاربرد استرچ پالت در کارخانه ها باعث بهبود هزینه جابجایی و حمل نقل میشود و باعث افزایش سرعت در بسته بندی مواد می­‌شود. از مزایای دیگر استرچ پالت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
✅بسته بندی شیک در پایان کار
☑️اشغال فضای کمتر پس از بسته بندی
✅عدم استفاده از نیروی کار انسانی
☑️افزایش سرعت عمل در خط تولید
✅☑️توجه به روند مکانیزه بودن دستگاه‌ها و اتوماتیک بودن آنها، به کارگیری انواع استرچ پالت ها باعث صرفه جویی در زمان می‌شود و در طول مدت زمان مشخصی می‌توان به کارآیی بالایی دست پیدا کرد.
مشخصات فنی:
☑️قدرت موتور 3 اسب
✅برق ورودی تک فاز
☑️دارای دو دستگاه اینورتر
✅ضخامت سینی ده میل
☑️قابلیت جابجایی دستگاه توسط لیفتراک
✅تشخیص ارتفاع توسط میکروسوئیچ
☑️دارای دکمه استارت و استپ
کد آگهی : 128526
بازدید : 994
★★★★★★★★★★ 5/ 5 994
Your رای: