چدن-شیرآلات چدنی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
رحمان رزمی
آدرس
شهر تهران-خیابان خیام شمالی رو به روی درب شرقی پارک شهر پاساژ بزرگ خیام طبقه همکف پلاک 64
تلفن
02133974284
موبایل
09021389874
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

شیر فلکه های چدنی در سایز ها و فشار های مختلف طراحی و تولید می شوند که بنابر نیاز و کاربرد می توان از هر کدام استفاده کرد.

انواع شیر فلکه های چدنی:
.شیر فلکه کشویی چدنی زبانه لاستیکی
.شیر فلکه کشویی چدنی زبانه فلزی
.شیر پروانه ای ویفری اهرمی چدنی
.شیر صافی چدنی
.شیر فلکه کشویی گلاب چدنی
.شیر فلکه کشویی چاقویی چدنی
.شیر آتشنشانی و ...

شیرآلات چدنی در زمینه تاسیسات ، موتور خانه ها ، نیروگاهها ، کارخانجات ، صنایع نفت ، صنایع گاز ، پتروشیمی ، بخار ، صنایع غذایی ، دارویی و ... مورد استفاده قرار می گیرد.

شرکت های متعددی در ایران شیرآلات از جنس چدن را تولید و عرضه می کنند که از میان برندهای مطرح داخلی میتوان به شرکت های فاراب ، میراب ، سام ، آکون ، وگ امید گلستان و وگ ایران بی همتا اشاره کرد.

مجموعه پترو پالایش امیران تامین کننده و فروشنده انواع شیرآلات چدنی می باشد ، جهت ثبت سفارش و استعلام قیمت ها لطفا با ما در ارتباط باشید.


کد آگهی : 128557
بازدید : 1183
★★★★★★★★★★ 5/ 5 1183
Your رای: