دنیای امن-فروش کلیه لوازم برق صنعتی و روشنائی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
حسین امیدی
آدرس
شهر تهران-لاله زار جنوبی - کوچه بوشهری - پاساژ اقتصاد - طبقه دوم - واحد 3
تلفن
02133990289
موبایل
09122723176
فکس
02133940389
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

هایپر لاله زار قریب به دو دهه گذشته درقالب یک فروشگاه برق صنعتی در قلب بازار برق ایران ، لاله زار تهران و با تکیه بر تجارب مدیران ارشد خود در صنعت برق و با هدف تامین تجهیزات مورد نیاز این صنعت با استفاده از محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه اقتصادی تاسیس گردید.
هایپر لاله زار ارایه دهنده انواع محصولات برق صنعتی

امروزه در دنیای ارتباطات و فناوری بیشتر فعالیت های مردمی از طریق روش های اینترنتی و آنلاین در فضای مجازی صورت می گیرد ، یکی از فعالیت های روزمره مردم که امروزه از طریق اینترنت آسانتر شده است و از به هدر رفتن وقت آنان جلوگیری می کند خرید و فروش اینترنتی میباشد . این مهم انگیزه ای بر راه اندازی بزرگترین مجموعه فروشگاهی تجهیزات برق صنعتی ، اتوماسیون و ابزار دقیق برای هایپر لاله زار شد .
هایپر لاله زار پیشرو در ارایه خدمات
در حال حاضر هایپر لاله زار به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی وارد کننده و توزیع کننده لوازم ابزار دقیق ، تجهیزات برق صنعتی ، برق ساختمانی ، سیستم های امنیتی کنترل ، انواع سیم و کابل و بسیاری محصولات دیگر می باشد که به کمک ارتباطات مداوم با برترین تولیدکنندگان و بهره گیری از دانش و تجارب کارشناسان خود در حوزه برق صنعتی ، اقدام به تامین کالا با هدف کمک به مشتریان خود در تهیه کالای با کیفیت و ایمن از بهترین برندهای ایرانی و خارجی نموده است.
استراتژی های هایپر لاله زار
رضایت مشتری همواره اولویت شماره اول و هدف نهائی مجموعه ما می باشد .
تجهیزات مبتنی بر عرضه بازار و متناسب با نیاز مشتریان محترم صورت می پذیرد .
تلاش بر پایداری و ارائه رقابتی ترین و انعطاف پذیرترین قیمت در بازار .
کیفیت سطح خدمات ، برای برآورده کردن یا فراتر از انتظارات مشتریان .
و در پایان استراتژی ما بر خلق ارزش است…
کلام آخر
نزدیکی بی بدیل ما به شما ، ما را قادر می سازد تا بهتر درک کنیم ، پیش بینی کنیم و با چابکی وفق دهیم

تا از تداوم کسب و کار شما با استانداردهای بالا در هر صنعتی که انجام می دهید حمایت تان کنیم .

دنیای الکتریکی و دیجیتالی تر در آستانه ماست . بینش هایی را که برای پیشرفت در آینده ای پایدارتر و انعطاف پذیرتر نیاز دارید، با هایپر بزرگ صنعتی لاله زار بیابید.
کد آگهی : 128655
بازدید : 2376
★★★★★★★★★★ 5/ 5 2376
Your رای: