جدیدترین دستگاه ساخت مهر-ترانسمیتر اختلاف فشار یوکوگاوا EJA120A

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
نازنین انتظاری
آدرس
شهر تهران-خیابان مطهری
تلفن
02186031613
موبایل
09128446731
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

سری EJA-A موفق ترین خط ترانسمیتر فشار یوکوگاوا است. اولین بار در سال 1991 منتشر شد، همچنان عملکرد بالا و قابلیت اطمینان بالا را برای هر برنامه ای ارائه می دهد. با بیش از نصب 4.5 میلیون ترانسمیتر EJA-A در سرتاسر جهان، دارای سابقه اثبات شده ای است که آن را به یک صنعت واقعی تبدیل می کند.



در قلب خود، ترانسمیتر یوکوگاوا با سنسور دیجیتال DPharp عملکرد و هوشمندی دستگاه مورد نیاز برای دریافت بینش بیشتر در مورد فرآیند شما را ارائه می دهد. DPharp از جدیدترین تکنولوژی طراحی و ساخت به سبک IC Chip استفاده می کند. سنسورهای آنالوگ مبتنی بر فناوری طراحی قدیمی تر هستند. اگرچه سنسورهای آنالوگ خوب هستند، سنسور مدرن DPharp آنها را انجام می دهد. یک ترانسمیتر فشاز Yokogawa با سنسور دیجیتال DPharp اندازه گیری منسجم، قابل اعتماد و دقیق مورد نیاز را در اختیار شما قرار می دهد.





ترانسمیتر اختلاف فشار یوکوگاوا EJA120A با محدوده رنجی پایین با نصب راحت در این سری است. ترانسمیترهای اختلاف فشار یوکوگاوا EJA120A با قابلیت DPharp پایداری و عیب یابی طولانی مدت را ارائه می دهد تا روال تعمیر و نگهداری شما را آسان کند.





ویژگی های کلیدی EJA120A عبارتند از:




ترانسمیتر اختلاف فشار برای کاربرد با رنج بسیار پایین
سیگنال خروجی : 4 تا 20 میلی آمپر DC با ارتباطات دیجیتال پروتکل HART
رنج : -10 to 10 میلی بار
متریال بدنه: SCS14A
متریال کپسول : SUS316L
کانکشن : با کانکتور فرآیند مادگی 2/1 NPT
متریال مهره و پیچ: SUS630
الکتریکال کانکشن : 1/2 NPT مادگی، دو اتصال برق
نشانگر دیجیتال با کلید تنظیم محدوده
براکت: نصب لوله 2 اینچی (نوع تخت) با متریال SUS304
نوع محافظت شده از انفجار: FM Explosionproof Approval
زمان پاسخگویی 300 میلی‌ثانیه (با گزینه /F1)
طراحی محدوده پیش نویس واقعی
2% دقت (0.1% دقت در دسترس با گزینه /HAC)
کد آگهی : 128855
بازدید : 1062
★★★★★★★★★★ 5/ 5 1062
Your رای: