چاپ روی لیوان-ست هدیه مردانه

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
نوین گرافیک
آدرس
شهر تهران-
تلفن
09904534708

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

چاپ روی لیوان سفید:

چاپ عکس روی لیوان این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید معرفی ماندگار و شایسته از فعالیتتان را همواره نزد مخاطبانتان داشته باشید. طراحی لوگو برای روی لیوان یا حتی چاپ عکس روی لیوان می تواند ابزار تبلیغاتی مناسبی برای ماندگار شدن کسب وکار شما در بین مشتریانتان باشد.



چاپ لیوان رنگی: این لیوان همان لیوان سرامیکی ساده است با این تفاوت که دسته و داخل آن رنگی و بیرون آن سفید است.

چاپ لیوان حرارتی :

لیوان حرارتی و یا اصطلاحا لیوان جادویی می باشد ، این نوع لیوان که در حالت عادی به صورت یک دست مشکی دیده می شود و به دمای محیط حساس می باشد و با قرار گرفتن در محیطی با دمای بالا و یا ریختن مایعات گرم داخل لیوان رنگ سطح لیوان تغییر پیدا کرده و چاپ آن نمایان می شود .



چاپ عکس روی لیوان نوین گرافیک این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید معرفی ماندگار و شایسته از فعالیتتان را همواره نزد مخاطبانتان داشته باشید.برای ثبت سفارش با شماره 09904534705 تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بگذارید.
کد آگهی : 129079
بازدید : 719
★★★★★★★★★★ 5/ 5 719
Your رای: