رله فن-ترموستات هانیول مدل T678

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
نازنین انتظاری
آدرس
شهر تهران-خیابان مطهری
تلفن
02186031613
موبایل
09128446731
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

ترموستات های دنباله دار به طراحان سیستم این امکان را می دهند که کنترل های سیستم را در مکان های دور از منبع گرما انجام دهند. این کلاس از ترموستات برای حس گرما به ترکیبی از مواد حرارتی بسته شده مخصوص داخل پروب و کپیلری متکی است. “گرما” انرژی حرارتی باعث گسترش مواد می شود که کانتکت های الکتریکی را باز و بسته می کند.

متغیر مرجع از طریق اسپیندل تنظیم مویرگی ترموستات تنظیم می شود. از ترموستات مویرگی به دلیل دقت و انعطاف پذیری نصب ، برای کنترل دمای هوا و آب بسیار استفاده می شود.

هانیول همواره مترادف ترموستات بوده و به دلیل کیفیت ، ایمنی و قابلیت اطمینان محصولاتش در سراسر جهان مشهور است. دانش خاص در آزمایش با مواد ، تجربه طولانی در تولید و کنترل گرمایش و پیشرفته ترین آزمایشگاه در این زمینه ، هانیول را قادر ساخته است تا راه حل های فنی بی شماری را به ثبت برساند.

ترموستات هانیول ، بسیار حساس به گرما با قابلیت اطمینان و تضمین شده ، با یک فرایند مونتاژ تولید می شود که از جدیدترین فن آوری ها و یک سیستم خاص برای ساخت و محکمکردن مدار استفاده می کند.

ترموستات های هانیول خلاقانه هستند ، به همین دلیل در بخاری وآب گرمکن برقی ، و خورشیدی جزء پرکاربردترین ترموستات های جهان هستند.

ویژگی های این سوئیچ دما
این از نوع مدل های پاسخ سریع (برای نصب مجرای) عنصر سنجش دنباله دار هستند که حداقل چهار برابر سریعتر از مدل های استاندارد پاسخ می دهند.
این مدل از نوع دنباله دار می باشد
تنظیمات و خواندن از طریق پوسته می باشد.
از ویژگی های ترموستات تدریجی هانیول T678 دارای یک سنسور مارپیچ میباشد ( حداقل 4برابرسرعت پاسخ در مدل استاندارد )
جبران سازی دمای محیط برای لوله وکیس
دارای سنسور با کپیلری که امکان نصب رادر فاصله دورتر میدهد
نوع ترموستات : ریموت , رنگ : خاکستری
ولتاژ : 120 یا VAC 240 , فرکانس : HZ 60-50 , نوع خروجی : رله
تعداد سنسور های ورودی :تک سنسور
ترموستات مستغرق دنباله دار با دنباله ۱.۵متری و رنج های دمایی مختلف
کد آگهی : 129229
بازدید : 1103
★★★★★★★★★★ 5/ 5 1103
Your رای:
جدیدترین های مرتبط بارله فن 3 مورد
رله Arteche آرتچه اسپانیا

رله Arteche آرتچه اسپانیا

شرکت برق و صنعت شاهین
1400/7/19 10:20:17

فروش انواع رله Arteche آرتچه اسپانیا رله Arteche آرتچه اسپانیا رله لاک اوت و رله TCS و رله تریپ آر ... rteche آرتچه اسپانیا رله Arteche آرتچه اسپانیا رله لاک اوت و رله TCS و رله تریپ آرتچه arteche- رله

رله پرایمری همیان فن

رله پرایمری همیان فن

تهران سوئیچ
1398/7/16 12:36:34

تهران سوئیچ تنها نماینده همیانفن در ایران فروشس رله های همیانفن به قیمت درب کارخانه رله پرایمری همیا ... نها نماینده همیانفن در ایران فروشس رله های همیانفن به قیمت درب کارخانه رله پرایمری همیان فنHF125 رله

رله ثانویه حصا MK2200

رله ثانویه حصا MK2200

ترابی
1398/7/16 12:36:29

رله ثانویه حصا MK2200 HSA رله پرایمری همیان فن رله پرایمری WIP41 رله ثانویه همیان فن HROC82 دژنکتور ... witch.net">رله ثانویه MK2200L