ضد صوت-تولید و پخش نانو عایق زیمابان و کاهگل سنتی زیمابان و چسب درزگیر زیمابان

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
میثم شریفی
آدرس
اسفراین-شهرک صنعتی اسفراین - صنعت6
تلفن
02128423544
موبایل
09129155498 - 09155855917
فکس
05837217721

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

گروه صنعتی زیمابان با تولید و پخش انواع محصولات شیمیایی ساختمان در خدمت مشتریان در سراسر کشور میباشد .

تولید و پخش انواع رنگ ساختمانی ( تولید و پخش رنگ اکریلیک و پلاستیک ) ، عایق نانو رطوبتی و عایق نانو آب بندی استخر در خراسان شمالی و سراسر کشور و همچنین تولید و پخش عایق حرارتی سفید ، چسب کاشی و چسب درزگیر در خراسان شمالی و سراسر ایران و نیز تولید و پخش انواع نانو ژل سیلیس ، نانو افزودنی زیمابان ، نانو عایق زیمابان در خراسان شمالی و سراسر کشور را از گروه صنعتی زیمابان بخواهید .


این مجموعه همچنین با تولید و پخش کاهگل سنتی در خراسان شمالی و سراسر ایران با کیفیت بالا و قیمت مناسب در خدمت صنایع ساختمانی و شیمیایی میباشد .

گروه صنعتی زیمابان از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات فلزی ساختمان با شماره پروانه بهره برداری ۶۱۳۰۲ از وزارت صنعت معدن تجارت مورخه ۸۸/۰۳/۲۳ در مساحتی بالغ بر ۱۲۰۰ مترمربع فضای تولید و ۲۰۰ مترمربع فضای اداری اقدام به تولید نموده است.

سپس این مجموعه به موازات اقدام به ایجاد واحد تحقیق و توسعه در زمینه تولید محصولات شیمیایی ساختمان نمود و در راستای تحقق این امر از تخصص جوانان تحصیلکرده و پرتلاش بهره برد.

این واحد موفق به تولید انواع محصولات شیمی ساختمان با استفاده از فن آوری نانو با پروانه بهره برداری به شماره ۹۸/۱۰۲/۱۷۸۶۶ از وزارت صنعت معدن تجارت نموده است.

این مجموعه با تلاش و دانش مهندسان جوان ضمن تدوین دستورالعمل های فنی انحضاری و اجرای بی عیب و نقص آن ، با افزایش کارایی و رفع نقاط ضعف در بازه های زمانی محتلف اقدام به تولید نموده است
برند زیمابان با گواهینامه ثبت علامت تجاری از سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ، حق استفاده انحصاری درطبقات به شرح ذیل را دارا می باشد.

طبقه ۶ : توری فلزی
طبقه ۱۷: عایق رطوبتی
طبقه ۳۹ : بسته بندی کالاها
طبقه ۱ : نانو پوشش آنتی باکتریال پایه پلیمری
طبقه ۳۵:تبلیغات در فضای باز، تبلیغات ، تبلیغات تلویزیونی ، فروش

تولید و پخش انواع محصولات شیمی ساختمان را در خراسان شمالی و سراسر کشور از گروه صنعتی زیمابان بخواهید .

تولید و فروش عایق حرارتی و دمایی زیمابان با کاربری جلوگیری از انتقال حرارت از طریق هدایت ، همرفت و تابش ، عایق صوتی یا عایق صدا به منظور کاهش صوت و مقابله با صدای انتقالی از محیطی به محیط دیگر و نیز تولید و فروش نانو عایق زیمابان جهت عایق کاری بدون نیاز به تخریب موزاییک ، سنگ ، سرامیک جهت بند کشی انواع کاشی ، سرامیک ، سنگ و موزاییک و همچنین تولید و فروش نانو افزودنی زیمابان جهت آب بندی سطوح سیمان کاری شده ساخت ملات ضد آب و مقاوم آبندی مخازن و استخر های بتنی و ...
و در آخر تولید و فروش کاهگل سنتی زیمابان مناسب برای محیط خانه ، دکوراسیون و دیوارهای داخلی منازل مناسب برای بازسازی ابنیه تاریخی و خلق نمای سنتی در محیط بیرونی را از گروه صنعتی زیمابان بخواهید .



کد آگهی : 129275
بازدید : 5191
★★★★★★★★★★ 5/ 5 5191
Your رای: