درمان لک و جوش های صورت-ریمو تاتو فیشیال و آنزیم تراپی رشت

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
محدثه نیک نام
آدرس
رشت-upremove.ir
تلفن
09200786766
موبایل
09200786766

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir



chemical peel
لایه برداری شیمیایی یا chemical peel روشی است که در آن یک محلول شیمیایی معمولا اسید روی پوست قرار گرفته و پس از مدت زمان مشخص از روی پوست پاک می‌شود. مدت زمان قرار گرفتن محلول روی پوست در پیلینگ‌های شیمیایی که در مطب یا کلینیک با استفاده از محلول‌های قوی انجام می‌شود اهمیت زیادی دارد. در طول این مدت بسته به نوع و Ph لایه‌بردار، محلول به لایه‌های پوست تا عمق خاصی نفوذ می‌کند و سلول‌های سطح پوست را برمی‌دارد. این لایه بردار پوست بهبود آسیب‌های نور خورشید، روشن شدن لک و تیرگی‌های پوست، درمان آکنه و رفع چین و چروک‌های سطحی پوست می‌شود.

لايه برداري شيميايي عموما به صورت سرپايي انجام مي شود. لايه برداري تمامي صورت با TCA,AHA معمولا 30 دقيقه زمان نياز دارد.
لايه برداري تمام صورت با فنول در حدود 2-1 ساعت طول مي كشد در حاليكه لايه برداري قسمت هاي كوچكي از صورت از قبيل لب بالا مي تواند 15-10 دقيقه طول بكشد.

احساس گرما در حین لایه برداری

در حين اين درمان، اكثر بيماران يك حس گرم و تا حدودي داغ را احساس مي نمايند كه براي 10-5 دقيقه طول مي كشد و متعاقب آن يك حس گزش را تجربه مي نمايند. ممكن است از كمپرس سرد براي كمك به برطرف نمودن اين گزش استفاده شود. يك لايه برداري عمقي تر مي تواند نيازمند داروي ضد درد در حين يا بعد از درمان باشد.

انواع لایه بردار
لايه بردارهاي AHA(سطحي) باعث بهتر شدن پوست مي شود كه ممكن است در ابتدا بسيار جزئي باشد. در ابتدا شما متوجه يك ظاهر سالم تر در پوست خود مي شويد و با درمان مكرر شما متوجه يك پيشرفت كلي در قوام پوست خود خواهيد شد.
لايه بردارهاي TCA(متوسط) در پوست منجر به يك ظاهر به مراتب صافتر و تازه تري مي شود با اين حال، نتايج متعاقب يك لايه برداري با TCA معمولا به اندازه لايه برداري با فنول دوام ندارد.
لايه بردارهاي فنول(متوسط يا عمقي) منجر به پيشرفت قابل توجه در سطح پوست شما، چروك هاي خفيف كم تر، تغييرات كمتر رنگدانه اي و پوست به مراتب با قوام تري مي شوند. نتايج شما با دوام مي باشند اما در مقابل اثرات پيري و مواجهه با خورشيد مقاومت ندارند.


instagram.com/up.microblad

پاک کردن راحت تتو و همچنین آنزیم تراپی و پاکسازی و فیشیال اختصاصی پوست در رشت

http://upremove.ir

09200786766

کد آگهی : 129278
بازدید : 1005
★★★★★★★★★★ 5/ 5 1005
Your رای: