چاپ روی آن-تعمیرات تخصصی لیبل پرینترهای زبرا

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
حسین زاده
آدرس
شهر تهران-
تلفن
88862540
موبایل
09191169963
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

تعمیرات لیبل پرینتر به سه بخش اساسی تقسیم می شود :
خرابی هد لیبل پرینتر
خرابی برد اصلی یا برد الکترونیکی دستگاه لیبل زن
خرابی در بخش غلطک ها یا فید لیبل پرینتر
هریک از این مشکلاتی که ممکن است در دستگاه لیبل پرینتر رخ دهند باعث می شوند که لیبل پرینتر شما درست کار نکند. از آن جایی که استفاده از لیبل پرینتر در مجموعه های مختلف در انتهای خط تولید یا خط فروش محصول است ، خرابی در این دستگاه اغلب باعث متوقف شده خط تولید یا خط بسته بندی محصول می گردد. به همین خاطر مجموعه گارانتی سعی بر این دارد که این دستگاه ها را فوری تعمیر کرده و تحویل شما عزیزان بدهند.
مشکلات متداول در دستگاه های لیبل زن
1 . کمرنگ بودن چاپ بارکد دستگاه لیبل پرینتر
2 . پر رنگی بیش از اندازه چاپ بارکد در دستگاه لیبل پرینتر
3 . ایجاد خط های مورب روی بارکد در دستگاه لیبل پرینتر
4 . ایجاد جای خالی در بارکد در دستگاه لیبل پرینتر
تعمیر دستگاه لیبل پرینتر به دانش و اطلاعات تخصصی نیاز دارد که تعمیرکاران مجموعه گارانتی با سال ها تجربه ی حرفه ای می توانند در سریع ترین زمان ممکن تعمیر لیبل پرینتر را انجام دهند. لیبل پرینتر دستگاهی است که روی لیبل های کاغذی ، بارکد و یا اطلاعات دیگر مربوطه به کالاها را چاپ می کند. با استفاده از این نوع لیبل پرینتر ها می توان انواع لیبل را برای هر کالا طراحی کرد تا مشتریان بتوانند از مشخصات و اطلاعات کالا مطلع شوند. علی رغم اینکه این دستگاه ها دارای مکانیزم کارکرد ساده ای هستند اما تعمیر لیبل پرینتر نیاز به تجهیزات و امکانات مخصوص خود را داشته و تعمیرکاران این تجهیزات بایستی از تخصص بالایی برخوردار باشند.


کد آگهی : 129564
بازدید : 1279
★★★★★★★★★★ 5/ 5 1279
Your رای: