اهر به تبریز-تولید کننده سینگل بهداشتی زیر پیتزا تبریز

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
شرکت سینگل بهداشتی باهر جهان
آدرس
تبریز-کارخانه- تبریز- بالاتر از شهرک صنعتی رجایی
تلفن
09144228352
موبایل
09144228352
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

تولید کننده سینگل بهداشتی زیر پیتزا تبریز
تولید کننده سینگل بهداشتی زیر پیتزا تبریز به عنوان بهترین مرکز ارائه این محصول کاربردی و مهم محسوب می شود. زیرا تنوع بالایی از سینگل بهداشتی را از لحاظ شکل ظاهری به صورت گرد، مربع، مستطیل، مثلث و حتی ستاره ای ارائه می دهد. همچنین دسترسی به تنوع ابعاد ۱۸، ۲۳، ۲۶، ۲۸، ۳۰ و ۳۲ و حتی ابعاد بزرگتر و به صورت کاملا سفارشی میسر می گردد.
نقش مهم سینگل زیر پیتزا حفظ کیفیت غذای ارسال شده برای مشتریان است که با جذب روغن و جلوگیری از خمیر شدن غذا این وظیفه را انجام می دهد. به دلیل استفاده از کاغذهای ۷۵ گرم تحریر و به کار بردن چسب نشاسته ای برای تولید این سینگل ها جزء بهترین محصولات در این حوزه است. برای تماس با بهترین تولید کننده سینگل بهداشتی زیر پیتزا تبریز از شماره های درج شده در آگهی استفاده کرده و با مجموعه شرکت سینگل بهداشتی باهر جهان جهت ثبت سفارشات خود با قیمت مناسب استفاده نمایید.

کد آگهی : 129843
بازدید : 350
★★★★★★★★★★ 5/ 5 350
Your رای: