تشخیص گاز-فلوسوئیچ فلوتک V4

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
نازنین انتظاری
آدرس
شهر تهران-خیابان مطهری
تلفن
02186031613
موبایل
09128446731
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

سوئیچ جریان یک وسیله ایمنی ضروری است که برای کارکرد مانند دیگ بخار باید در هر دستگاهی که به جریان گاز یا مایع نیاز داشته باشد ، نصب شود. سوئیچ های جریان اطمینان می دهند که گاز یا آبی که به دستگاه منتقل می شود در پارامترهای تعیین شده باقی بماند. اگر جریان در این پارامترها نباشد ، سوئیچ می تواند باز شود یا نزدیک شود تا مشکل حل شود.

سوئیچ های جریان مایع را می توان در واحدهای تهویه مطبوع ، سیستم های پمپ یا سیستم های آبپاش در ساختمان های آپارتمانی یافت. سوئیچ های جریان گاز یا هوا در سیستم های فیلتر اتاق تمیز و تهویه هوا استفاده می شوند.

اما سوئیچ جریان در دیگ شما کجاست و چگونه می دانید درست کار می کند؟ ما در این اینج نکات مفید به این سوالات و موارد دیگر پاسخ داده ایم.

سوئیچ جریان در دیگ چیست؟
همانطور که در بالا توضیح داده شد ، یک سوئیچ جریان با اجازه یا متوقف کردن جریان گاز یا مایع از طریق یک لوله کار می کند. در یک دیگ ، سوئیچ جریان برای جلوگیری از احتراق دیگ بخار در صورت وجود گاز زیاد در سیستم که اخراج نشده است وجود دارد. این تنها در صورت عدم تشخیص هوادارن فن در حال چرخش با سرعت لازم ، باعث می شود تا دیگ بخار از شر گاز اضافی خلاص شود. سوئیچ جریان دیگ بخار همچنین می تواند بگوید جریان آب قطع شده یا به طور کامل متوقف شده است و از آتش سوزی دیگ در این حالت نیز جلوگیری می کند.

بسته به نوع سیستمی که در آن نصب شده است انواع مختلفی از جریان در دسترس هستند و ممکن است هرکدام کمی متفاوت عمل کنند.

انواع اصلی عبارتند از:
فلوسوئیچ پدالی
وری ایبل فلو سوئیچ
فلوسوئیچ مغناطیسی
فلوسوئیچ پدالی شایع ترین نوع سوئیچ است. این سوئیچ بازگشت فنر با یک سنسور است که می تواند جریان را کنترل کند. وقتی جریان وجود نداشته باشد و باز شود ، سوئیچ بسته می شود.

وری ایبل فلوسوئیچ باعث می شود از لوله ای با وسیله ای در داخل خود استفاده کنید که قادر به شناور باشد. این وسیله میزان گاز یا مایع عبوری را اندازه گیری می کند و بر این اساس جریان را محدود می کند.

سوئیچ جریان مغناطیسی برای جریان آب / مایع بهتر است. با ایجاد یک میدان مغناطیسی که مایع می تواند از آن عبور کند ، کار می کند. هنگامی که مایع از طریق میدان مغناطیسی عبور می کند ، یک حسگر الکتریکی را ایجاد می کند که بر اساس سرعت جریان ، یک عمل ایجاد می کند.
021-86122529
021-86031607
021-86031736
021-88746664
021-88746663

کد آگهی : 130045
بازدید : 614
★★★★★★★★★★ 5/ 5 614
Your رای: