تصفیه هوا خانگی- دستگاه تصفیه آب 6 مرحله‌ای فلاکستک مدل SMART اورجینال

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
شرکت لوتوس ساازن آذر
آدرس
تبریز-تبریز، پاستور جدید، تقاطع 13آبان، جنب دبستان رویش، ساختمان عرشیا ، طبقه اول
تلفن
09141021345
موبایل
09124601456
فکس
04133367573

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

دستگاه تصفیه آب در تبریز
مزایای دستگاه آب تصفیه کن اورجینال:
دارای شیر بکواش
دارای شیرعلمک فانتزی
دارای شیرمیکس استیل
دارای شیر اهرمی
پمپ 24 ولت 125 پی اس آی
با 2 سال گارانتی معتبر لوتوس و خدمات پس از فروش مادام العمر
دستگاه تصفیه آب فلاکستک مدل SMART اورجینال یک دستگاه هوشمند کارت طلایی طرح جدید بوده که از شاسی خودایستا برخوردار است. این دستگاهی با تکنولوژی نوین و قدرتمند از برند فلاکستک است که تحت لیسانس آمریکاست؛ اما در تایوان تولید و مونتاژ می شود. همچنین دارای فناوری اسمز معکوس بوده که می تواند طی یک روند بسیار قوی تصفیه، مولکول های آب را غربال کرده و به این ترتیب مولکول های اشباع نشده و سالم را از سایرین جدا کند.

یکی دیگر از نام های این دستگاه، آب شیرین کن است. از جمله قابلیت های این دستگاه می توان به حذف مواردی همچون ذرات ناخالص، طیف وسیعی از جامدات، فلزات سنگین، ذرات معلق، رسوبات، میکروب، باکتری، نیترات و آلکان های کلردار و بو، طعم و مزه بد از آب اشاره کرد. این دستگاه همچنین از 6 مرحله فیلتراسیون برخوردار است و به این ترتیب در پایان تمامی املاح ضروری آب را به آن بازمی گرداند. دقت فیلتراسیون دستگاه تصفیه آب فلاکستک مدل SMART اورجینا تا 0.1 نانومتر است و تایدییه کیفیت قطعات و فیلترهای NSF را نیز دارد.

یکی از قابلیت های این دستگاه، پمپ قدرتمند آن است. این دستگاه دارای یک پمپ اورجینال فلاکستک است که هم کم‌صدا بوده و هم بسیار پرقدرت و توانمند است. همین ویژگی ها سبب می شود که پمپ این دستگاه بتواند حتی در آب های با سختی بالا هم فشار لازم را برای فیلتر ممبران فراهم کند. در قسمت کله‌گی پمپ این عبارت حک شده است: Made in Taivan. این یک پمپ 24 ولت 125 پی اس آی است که کارایی آن فوق العاده است.

پمپ دستگاه همچنین این قابلیت را دارد که از فیلترهای بالاتر برای تولید آب بیشتر استفاده کند! همین ویژگی سبب می شود که این دستگاه برای مکان های عمومی و پرتردد همچون ادارات، بانک ها و مساجد بسیار مفید باشد. (البته با ارتقای فیلتر ممبران). این دستگاه همچنین از مخزن تانک پک TP-19 و 12 لیتری ذخیره آب برخوردار است که حاوی استاندارد NSF می باشد. این دستگاه حاوی یک آیتم جدید و پرکاربرد به نام شیرکربن‌گیری و هواگیری هم هست.

دستگاه تصفیه آب اصل تایوان

فیلتر ممبران تایوانی دستگاه تصفیه آب فلاکستک 6 مرحله‌ای SMART بسیار قوی است که توان تولید آن 75 گالن می باشد. (چیزی معادل 275 لیتر آب در شبانه روز!!) این بالاترین میزان در میان دستگاه های آب تصفیه کن خانگی است. این کیفیت بالا در فیلتر، دو ارمغان برای دستگاه دارد: 1- افزایش سرعت تولید آب و 2- افزایش میزان خروجی آب تصفیه شده. همچنین اگر آب سخت وارد دستگاه شود، این فیلتر بسیار دیرتر خراب می شود (یک و نیم برابر سایر فیلترها).

دستگاه تصفیه آب سافت واتر 6 مرحله SW-03 دارای یک مخزن 4 گالن یا تانک پک است که پاسخگوی مصرف تعداد زیادی مصرف کننده است. دقت کنید که مخازنی که در دسته بندی تانک پک قرار می گیرند، جزو با کیفیت ترین مخازن دنیا برای ذخیر سازی آب هستند. چرا که از خاصیت ضد باکتریایی و ضد قارچ برخوردار بوده و می توانند در مدت زمان طولانی تری آب ذخیره شده را حفظ نمایند. گارانتی 2 ساله شرکت لوتوس سازان آذر در کنار تمامی این برجستگی های گفته شده سبب شده که استفاده از این دستگاه بسیار مطمئن‌تر باشد.


کد آگهی : 130123
بازدید : 1177
★★★★★★★★★★ 5/ 5 1177
Your رای: