صرافی سون استار-شرکت سرمایه گذاری عیاران

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
عیاران
آدرس
کرج-
تلفن
09915932749

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

هلدینگ عیاران در مجموعه ای بسیار پویا شرکت های تخصصی در زمینه های مختلف چون مشاوره مارکتینگ، بازرگانی بین‌المللی، مشاوره حقوقی، صرافی و خدمات ارزی، مهاجرت، پروژه‌های نفتی، گازی صنعتی و سایر فعالیت‌های تجاری را گرد هم آورده است که به موجب آن تمامی خدمات مورد نیاز افراد در داخل مجموعه انجام شود.
این شرکت با بیش از 2 دهه فعالیت در ایران و دنیا آماده ارائه خدمات به صورت کاملا حرفه ای به همکاران و مشتریان گرامی می باشد.
هلدینگ عیاران با سبکی پیشرفته و خدماتی متفاوت کلیه نیازهای تجار، بازرگانان، تولیدکنندگان، سهامداران و ... را در یک محیط امن و به روز تامین کرده و در اختیار آنها قرار داده است.

خدمات هلدینگ عیاران شامل:
 آنالیز و مشاوره مارکتینگ داخلی و خارجی
 تبادل ارز و انتقال پول به سراسر دنیا
 مهاجرت و اخذ ویزا
 بازرگانی و تجارت بین الملل
 واردات و صادرات محصولات نفتی و پتروشیمی
 مشاوره حقوق بین المللی
مدیریت، اعتبار، هوشمندی (ماه)
www.ayaran.co

کد آگهی : 130314
بازدید : 477
★★★★★★★★★★ 5/ 5 477
Your رای: