صرافی سون استار-صرافی سون استار

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
سون استار
آدرس
کرج-
تلفن
09915932749

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

صرافی سون استار یک پلتفرم آنلاین برای تمامی نیازمندی های خدمات ارزی شما می باشد که به صورت اینترنتی و صرفه جویی در زمان و هزینه های خود می توانید کلیه خدمات ارزی زیر را دریافت نمایید :
به صورت 24ساعته در 7 روز هفته همگام و همراه شما مطمعن شما هستیم :
1. حواله ارزی : شما می توانید با عضویت در سایت صرافی سون استار بدون محدودیت حواله جات ارزی خود را در لحظه به تمام کشور های جهانی با هر نوع ارزی انجام دهید ، کلیه حوالجات به صورت آنلاین و برخط می باشد .
2. خرید ارز دیجیتال :ارز دیجیتال فرصت بزرگی برای سرمایه گزاری می باشد دلیل این امر هم مدت زمان کوتاهی است که وارد عرصه مبادلات مالی جهان شده است و با فراگیری بیشتر می تواند یک سرمایه گذاری عالی برای رشد سرمایه باشد .
3. تبادل پول : فرقی نمی کند شخص و یا شرکت باشید فقط کافیست عضو اعضای تایید شده صرافی باشید به آسانی تکمیل چند فرم انلاین مبادلات ارزی خود را در سریع ترین زمان ممکن انجام دهید .
4. مشاوره و خدمات سرمایه گذاری در بازار های مالی جهانی : برای سرمایه گذاری نیازمند یک مشاور توانا و با تجربه هستید سون استار را مشاور مطمعن و مجرب خود بدانید .
5. خرید ارز : در صرافی سون استار می توانید به صورت حضوری و آنلاین ارز مورد نیاز خود را بدون محدودیت به صورت آنلاین و یا حضوری خرید نمایید .
وجه تمایز ما :
در صرافی سون استار با خیال آسوده و با امنیت کامل حواجات ارزی خود را انجام دهید و همچنین یک بستر امن،سریع وآنلاین برای مبادلات ارزی ،تبدیل و خرید فروش تمام ارز های فیات و دیجیتال و سرمایه گذاری شما را در سایت خود عرضه نموده ایم .
سرعت – دقت – اعتماد (سدا)
www.sarafiseven.ir

کد آگهی : 130404
بازدید : 507
★★★★★★★★★★ 5/ 5 507
Your رای: