صرافی سون استار-هلدینگ عیاران

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
عیاران
آدرس
کرج-
تلفن
09915932749

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

هلدینگ عیاران مجموعه‌ای از شرکت‌های تخصصی را مدیریت می‌کند که در زمینه‌های مختلفی چون صنعت صادرات و واردات, تبادل و خدمات ارزی, حقوق بین الملل, مشاوره بازاریابی جهانی, مهاجرت و .. فعالیت گسترده دارند. این مجموعه بین المللی در سال 1384 در حوزه تجارت آغاز به کار کرد. سرمایه انباشته شده حاصل از فعالیت‌های مجدانه تجاری این گروه منجر به رشد و توسعه پویا در پروژه‌های بزرگ تجاری در حوزه صنعت نفت و گاز و تجارت بین‌الملل در سرتاسر جهان شد. امروز هلدینگ عیاران به یک مجموعه پویا بدل شده که در زمینه‌های مشاوره مارکتینگ, بازرگانی بین‌المللی, مشاوره حقوقی, صرافی و خدمات ارزی, مهاجرت, پروژه‌های نفتی, گازی صنعتی و سایر فعالیت‌های تجاری در حال گسترش و پیشرفت است.
خدمات ما شامل:
مشاوره مارکتینگ بین المللی: بازاریابی بین الملل یا به زبان لاتین International Marketing, علم بهره گیری از اصول بازاریابی است. بازاریابی بین الملل, انجام فعالیت های مربوط به بازاریابی در بیشتر از یک کشور میباشد. البته در اکثر اوقات به بازاریابی بین الملل, بازاریابی جهانی یا به زبان لاتین Global Marketing هم گفته می شود, به این مفهوم است در بازاریابی بین الملل که تلفیق بازاریابی با خواسته های مشتری بین المللی برنامه ریزی میشود و بر اساس نیازهای مردم کشورهای گوناگون طراحی می شود. خدمات شرکت در حوزه بازاریابی بین الملل و توسعه بازار به صورت B2B ارائه می‌گردد و لازمه آن جلسه حضوری مدیریت دو مجموعه می باشد. برای اطلاعات بیشتر می توانید با همکاران ما تماس حاصل فرمایید.

 خدمات انتقال پول و تبادل ارز: صرافی سون استار یکی از زیر مجموعه های هلدینگ عیاران آماده انجام کلیه حو.الجات ارزی و پرداخت های بین المللی به صورت 24 ساعته با روش های کاملا امن و در لحظه برای کلیه تجار و افراد می باشد .
 خدمات اقامتی و مهاجرتی: موسسه مهاجرتی سون نیز یکی از زیر مجموعه های هلدینگ عیاران می باشد که کلیه خدمات مهاجرتی,اخذ ویزا و اقامت آسان را در تمامی نقاط جهان برای شما آسان می کند .

 معاملات و تجارت بین الملل: هلدینگ عیاران با بیش از یک دهه فعالیت مستمر و ارزش آفرین در ضمینه تجارت کالا و خدمات آماده ارائه راهکار های نوین و هعمراهی شما در ورود وتبادلات با سرتاسر جهان می باشد .
 تجارت بین المللی فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی: شرکت نفتی سیام فعال در حوزه تجارت مابعات نفتی و گازی آماده ارائه خدمات تجارت و واردات و صادرات به تمام نقاط جهان با روش های قابل امن می باشد.
 موسسه حقوقی بین المللی: شرکت حقوقی سیام مشاور امن شما در تمام ضمینه های حقوقی بین المللی و ارائه خدمات حقوقی در تمام نقاط جهان به صورت مستقیم با کادری مجرب و با تجربه می تواند یک همگام مطمعن برای پیشبرد اهداف باشد .

مدیریت, اعتبار, هوشمندی (ماه)

www.ayaran.co

کد آگهی : 130497
بازدید : 583
★★★★★★★★★★ 5/ 5 583
Your رای: