حمل و نقل گمرک-شرکت تجارت سیام

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
عیاران
آدرس
کرج-
تلفن
09915932749

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

شرکت تجارت سیام یک کارگروه ﺗﺠﺎري و بازرگانی از زﻣﺎن ﺗﺎﺳﯿـﺲ ﻣﺴﯿﺮي دﺷـﻮار و ﭘﺮ ﻓﺮاز و ﻓﺮود را ﻃﯽ ﻧﻤﻮده و ﮐﻮﻟﻪ ﺑﺎري از ﺗﺠﺮﺑﻪ را ﺟﻤﻊ ﮐﺮده و اﮐﻨﻮن ﺗﻮاﻧﺴﺘﻪ ﺷﺒﮑﻪ اي ﭘﻮﯾﺎ, ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪ و ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ در ﺗﺠـﺎرت بین المللی و واردات و ﺻﺎردات اﻧﻮاع ﮐﺎﻻ و ﺧـﺪﻣﺎت اﯾﺠـﺎد ﻧﻤﺎﯾﺪ. ارائه ﮐﻠﯿﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﺻﺎدرات و واردات و ﺗﺮﺧﯿﺺ ﮐﺎﻻ, ﻫﻤﺎهنگی ﺧﺪﻣﺎت ﺣﻤﻞ و ﻧﻘﻞ ﺑﯿﻦ اﻟﻤﻠﻠﯽ, ﺧﺪﻣﺎت ﺧﺮﯾﺪ و ﺗﺎﻣﯿﻦ و ارﺳﺎل ﮐﺎﻻ و ﺗﺠﻬﯿﺰات, ﻣﺸﺎور در اﻣﻮر ﮔﻤﺮﮐﯽ, ﺗﺨﻠﯿﻪ و ﺑﺎرﮔﯿﺮي, ﭼﺎرﺗﺮﯾﻨﮓ و ﻓﻮرواردﯾﻨﮓ و برگزازی نشست و جلسات مذاکراه با مدیران صنایع و شرکت های بین المللی از ﻋﻤﺪه ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎي اﯾﻦ مجموعه ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.
مجموعه سیام با در اختیار داشتن واحد ها و کارگروه های مختلف؛ از جمله خرید,‌ فروش داخلی و بین المللی, صادرات و واردات, تحلیل بازار و بازاریابی, خدمات مالی و حقوقی, آماده است تا همکاری منسجم و گسترده ای را با تمام شرکت‌ها و بازرگانان جهت خرید و فروش و صادرات و واردات و با هدف سهولت بخشی و کاهش هزینه‌های بخش بازرگانی داشته باشد.
سیام را همگام مطمئن و مجرب خود در عرصه تجارت جهانی خود بدانید و در یک کلام همراه شما هستیم تا هزینه و خطرات تجارت شما را کاهش دهیم :
شرکت تجارت سیام یک واحد بازرگانی معتبر بین‌المللی است که با سابقه بالا در گستره خرید و فروش, صادرات و واردات و .. با اقدامات گمرکی شفاف فعالیت می‌کند. تجارت سیام با بهره‌گیری از تجارب موفق خود از طریق انواع راه‌های حمل و نقل در سطوح مختلف جهانی, توانسته تولیدات مختلفی از جمله محصولات غذایی و کالاهای صنعتی و .. را در سراسر جهان پوشش دهد. شرکت تجارت سیام دارای کادری کارآزموده و موفق بوده و به ارائه این خدمات می‌پردازد.
خدمات ما شامل:
 عملیات بین المللی
 مراودات تجاری داخلی و خارجی
 ترخیص کالا, فروش و توزیع
گمرک, واردات و کنترل‌های صادراتی
 زیرساخت‌های بین المللی و قراردادهای دولتی
 حل و فصل اختلافات تجاری بین المللی
 مهاجرت از طریق تجارت و سرمایه گذاری
(نگاهی نو به تجارت با سیام)
www.ayaran.co

کد آگهی : 130502
بازدید : 582
★★★★★★★★★★ 5/ 5 582
Your رای: