حمل LPG- گروه نفتی سیام

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
عیاران
آدرس
کرج-
تلفن
09915932749

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

شرکت نفتی سیام یک کارگروه تجاری در حوزه نفت و فرآورده‌های پتروشیمی بوده که از زﻣﺎن ﺗﺎﺳﯿـﺲ ﻣﺴﯿﺮي دﺷـﻮار و ﭘﺮ ﻓﺮاز و ﻓﺮود را ﻃﯽ ﻧﻤﻮده و ﮐﻮﻟﻪ ﺑﺎري از ﺗﺠﺮﺑﻪ را ﺟﻤﻊ ﮐﺮده و اﮐﻨﻮن ﺗﻮاﻧﺴﺘﻪ ﺷﺒﮑﻪ اي ﭘﻮﯾﺎ، ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪ و ﻫﻮﺷﻤﻨﺪ در زمینه واردات و ﺻﺎردات اﻧﻮاع ﮐﺎﻻ و ﺧـﺪﻣﺎت نفتی و پتروشیمی اﯾﺠـﺎد ﻧﻤﺎﯾﺪ. ارائه ﮐﻠﯿﻪ ﺧﺪﻣﺎت صادرات و واردات محصولات و مشتقات پتروشیمی، توزیع و خرید انواع میعانات گازی، LPG و ... و همچنین خرید و فروش انواع حلال‌های شیمیایی از ﻋﻤﺪه ﻓﻌﺎﻟﯿﺖ ﻫﺎي اﯾﻦ مجموعه ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.
مجموعه سیام با در اختیار داشتن واحد ها و کارگروه های مختلف؛ از جمله خرید،‌ فروش، صادرات و واردات، تحلیل بازار و بازاریابی محصولات نفتی و پتروشیمی آماده است تا همکاری منسجم و گسترده ای را با تمام شرکت‌ها و خریداران جهت خرید و فروش و صادرات و واردات با هدف سهولت بخشی و کاهش هزینه‌های صادراتی و وارداتی داشته باشد.
مجموعه نفتی سیام را همگام مطمئن و مجرب خود در عرصه صادرات و واردات بدانید و در یک کلام ما همراه شما هستیم تا هزینه های این راه را کاهش دهیم و موانع را از سر راه شما برداریم.
سیام با بهره‌گیری از تجارب موفق خود در زمینه های صادرات و واردات محصولات نفتی و پتروشیمی انواع راه‌های حمل و نقل در سطوح مختلف جهانی را در سراسر جهان پوشش دهد. شرکت نفتی سیام دارای کادری کارآزموده و موفق بوده که به ارائه این خدمات می‌پردازد.
(نگاهی نو به صنعت با سیام)
www.ayaran.co

کد آگهی : 130506
بازدید : 362
★★★★★★★★★★ 5/ 5 362
Your رای: