خرید شارژ همراه اول-فروشگاه عیاران

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
عیاران
آدرس
کرج-
تلفن
09981518742

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

پاییز سال 1401 کرکره فروشگاه اینترنتی عیاران کالارا بالا بردیم. عیاران کالا متولد شد تا هر چیزی را که می‌خواهید، با دستی باز از میان تنوع کالاها انتخاب کنید و با چند کلیک بخرید؛ امن‌تر، ساده‌تر، کم‌هزینه‌تر. ما از سال‌ها قبل با شما آشنا بودیم؛ از همان وقتی که باو با سرمایه اعتماد شما، به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین استارتاپ حوزه خرید بدون واسطه کالا در ایران باشیم فروشگاه عیاران، از جمله آنلاین شاپ های فعال در زمینه فروش کالاهای روزمره است که می تواند گزینه ای مناسب برای خرید محصولات باکیفیت باشد.
کرکره‌های عیاران کالا هفت روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه‌روز بالاست. چرا که خرید آنلاین، حالا سبک زندگی ما را می‌سازد. می‌خواهیم زندگی برای شما راحت‌تر باشد، همه‌چیز در دسترس باشد و در هیچ‌ نقطه‌ای از کشورمان، هیچ کسی در خرید آنلاین دچار مشکل نشود. می‌خواهیم جایی باشیم که ریز و درشت مایحتاج هموطنان‌مان را بدون دردسر و هزینه به دستشان می‌رسانیم.
• برای هر کالایی که می‌خرید، ده روز ضمانت بازگشت داریم و تا وقتی که مطمئن شویم تجربه خرید رضایت‌بخشی داشتید، پشتیبان شما هستیم.
• برای ما مهم است اگر به دنبال کالای اصل هستید، در عیاران کالا آن را پیدا کنید. کالاهای اصل را برای شما نشان کرده‌ایم و اصالتشان را تضمین می‌کنیم.
مدل تجاری ما در عیاران کالا، Marketplace یا بازارگاه است و این یعنی هر کسی که کالایی برای عرضه داشته باشد، می‌تواند حجره‌ای در تیمچه و ویترینی برای عرضه کالاهای خود داشته باشد. این‌طور است که با تنوع فروشندگان، هدف بزرگ توسعه یک بازار رقابتی سالم را دنبال می‌کنیم تا هم مشتریان و هم فروشندگان از حضورشان در عیاران کالا نهایت بهره‌مندی را داشته باشند. در عیاران کالا گشت بزنید و بخوانید چطور می‌توانید از فروشگاه ما خرید کنید .
در یک کلام می توانیم بگوییم :

همکاری عیاران شاپ با تولیدکنندگان، تامین کنندگان و همچنین واردات بی واسطه کالاها سبب شده که مناسب ترین قیمت ها را در این فروشگاه پیدا کنید. پرداخت قیمت منصفانه از جمله دغدغه های اصلی خریداران در مورد فروشگاه های اینترنتی است که با خرید از این فروشگاه این مساله می تواند به تجربه ای دلپذیر از خرید آنلاین تبدیل شود.
تیم پشتیبانی مشتریان این فروشگاه نیز به طور مرتب وضعیت سفارش و ارسال بسته های خریداران را پیگیری می کنند تا مشتریان با کمترین مشکل مرسوله ها را در موعد مقرر دریافت کنند.
در نتیجه اگر قصد خرید کالا به صورت آنلاین دارید و به دنبال منصفانه ترین قیمت ها هستید، عیاران شاپ خریدی به صرفه همراه با خاطری آسوده را برایتان فراهم می کند.
مزایا:
• بهترین و مناسب ترین قیمت برای هر کالا
• تضمین سلامت محصولات
• ارائه کالاهای تخفیفی در بازه های زمانی مختلف
شارژ مجدد سریع برای کالاهای پرطرفدار
• ارسال به سراسر کشور
• تنوع در نحوه پرداخت به صورت آنلاین یا درب منزل به دلخواه مشتری
• ارائه درگاه های امن پرداخت

بی واسطه ،با برسی تخصصی و با ضمانت کیفیت و قیمت خرید نمایید.


www.ayarankala.ir

کد آگهی : 130512
بازدید : 519
★★★★★★★★★★ 5/ 5 519
Your رای: