bsi-تخفیف ویژه طراحی سایت آموزشی و دانشگاهی

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
شرکت ویرا
آدرس
شهر تهران-آیت الله کاشانی، خیابان حبیب الله زاده، پلاک 18، واحد4
تلفن
02144964734
موبایل
09045068232
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

شرکت ویرا از سال 1397 با هدف توسعه کسب و کارها شروع به کار کر؛ همچنین تا به امروز با بیش از 250 کسب وکار ایرانی و خارجی همکاری داشته است.
سایت‌های آموزشی یکی از مهمترین منابع آموزشی موجود در دنیای امروز هستند. با وجود اینترنت، دسترسی به سایت‌های آموزشی در هر زمان و هر مکانی به راحتی امکان پذیر شده است. مزایای سایت‌های آموزشی شامل مواردی همچون قابلیت دسترسی به محتواهای آموزشی در هر زمان و هر مکان، گستردگی موضوعات و دروس در دسترس، امکان استفاده از منابع آموزشی بروز و به‌روزرسانی شده، کاهش هزینه‌های آموزشی و نیاز به حضور فیزیکی در موسسات آموزشی، ارائه فرصت آموزشی به افرادی که به دلیل فاصله جغرافیایی یا مشکلات جسمی، امکان حضور در موسسات آموزشی را ندارند و ... می‌باشند. به همین دلیل، سایت‌های آموزشی برای کسانی که به دنبال یادگیری مهارت‌های جدید هستند، یا حتی برای کسانی که می‌خواهند مفاهیم آموزشی را تجدید نظر کنند، یک منبع بسیار ارزشمند و کارآمد می‌باشند.
مزایای طراحی سایت آموزشی توسط شرکت ویرا:
برگزاری آزمون آنلاین داخل سایت
معرفی امکانات و خدمات آموزشی
امکان ایجاد وبینار
امکان برگزاری دوره های متنوع آموزشی
ایجاد پنل مدرس و دانشجو
امکان فروش دوره های آموزشی
برای سفارش طراحی سایت آموزشی کلیک کنید.
کد آگهی : 130519
بازدید : 575
★★★★★★★★★★ 5/ 5 575
Your رای:
کلمات کلیدی