دستگاه های الکترونیک-ترانسمیتر اختلاف فشار روزمونت مدل ۱۱۵۱

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
نازنین انتظاری
آدرس
شهر تهران-خیابان مطهری
تلفن
02186031613
موبایل
09128446731
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

یکی از رایج ترین و مفیدترین ابزارهای اندازه گیری فشار در صنعت ، ترانسمیتر فشار دیفرانسیلی است. این دستگاه تفاوت فشار بین دو پورت را حس می کند و سیگنال را نسبت به یک رنج کالیبره شده ، نشان می دهد.ترانسمیتر اختلاف فشار ممکن است بر اساس هر یک از فن آوری های سنجش فشار مورد استفاده باشد.

ترانسمیتر اختلاف فشار روزمونت ۱۱۵۱
ترانسمیتر فشار دیفرانسیلی روزمونت از ساخت و سازهای مدولار ، قطعات قابل تعویض ، محفظه های محفظه دوتایی ، الکترونیک پیشرفته و سنسورها با عملکرد ثابت شده در زمینه ، قابلیت اطمینان و ماندگاری در حتی سخت ترین محیط ها استفاده می کند. این ترکیبی از فاکتورها باعث شده تا ترانسمیتر اختلاف فشار Rosemount 1151 یکی از محبوب ترین ترانسمیتر فشار با میلیون ها نصب در سراسر جهان باشد.

ترانسمیتر فشار دیفرانسیلی Rosemount 1151 شامل تعدادی از پیشرفتهای تولیدی و تکنولوژیکی است تا از دقت و مرجع 0.075٪ ± و قابلیت دسترسی به 50: 1 برخوردار باشد. ثبات دو ساله طولانی مدت از 10/0٪ اطمینان در اندازه گیری فشار شما را فراهم می کند. طراحی مدولار ترانسمیتر اختلاف فشار روزمونت 1151 اجزای مکانیکی و برقی قابل تعویض را فراهم می آورد و سازگاری به عقب و رو به جلو را ارائه می دهد.

ترانسمیتراختلاف فشار روزمونت ۱۱۵۱ تنظیمات مختلفی را برای اندازه گیری های دیفرانسیل ، سنج ، مطلق و مایع از جمله راه حل های یکپارچه برای فشار ، سطح و جریان ارائه می دهد. مدلهای فشار قوی خط استاتیک را تا 6000 psi امکان پذیر می سازند. مواد مرطوب چندگانه و همچنین مایعات پر کننده جایگزین از سازگاری فرایند اطمینان می دهند. لوازم الکترونیکی هوشمند ، آنالوگ و کم مصرف برای پاسخگویی به نیازهای ویژه برنامه در دسترس هستند.
کد آگهی : 130530
بازدید : 609
★★★★★★★★★★ 5/ 5 609
Your رای: