263-جعبه بکس 38 پارچه رونیکس مدل RH-2638

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
فروشگاه علمایی
آدرس
مشهد-مشهد - بلوار قرنی
تلفن
05137291839
موبایل
09917964587
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

مشخصات جعبه بکس رونیکس مدل RH-2638
این جعبه 38 عددی شامل دو دسته جغجغه، یک عدد تبدیل بکس، 15 عدد سری بکس با درایو 1/2 اینچ و 11 عدد سری بکس با درایو 1/4 اینچ، چهار عدد رابط، یک دسته T، دو عدد رابط مفصلی 360 درجه، دو عدد بکس شمع و یک سنگ پولیش نهایی می باشد که با استفاده از آن می توان انواع بکس های شش گوش را باز نمود. ساخت قطعات این جعبه همگی از آلیاژ فولاد کروم و وانادیوم ساخته شده است که مقاومت بالایی دارند و در برابر فشار و ضربات احتمالی آسیبی نمی بینند. تمامی این اجزا در یک جعبه ی فلزی به صورت منظم و در قسمت های مشخص شده قرار گرفته اند تا هم نظم داشته باشند و گم نشوند و هم اینکه ضربه نخورند.

گاهی اوقات ممکن است در هنگام تعمیر لوازم برخی پیچ ها در قسمت مرکزی قرار گرفته باشند که به راحتی در دسترس نباشند. در چنین مواقعی به راحتی می توانید با استفاده از رابط های دسته بلند و یا دسته کوتاه ان را باز کنید. همچنین می توانید به راحتی خودتان شمع های خودروی خود را به سادگی تعویض نمایید و بسیاری از موارد دیگر. البته لازم است حتما فردی فنی کار باشید و با نحوه کار و استفاده از آن ها آشنایی داشته باشید تا به مشکلی بر نخورید.
برای خرید این محصول می توانید در فروشگاه علمایی به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت نمایید تا بدون مراجعه به مغازه و گشتن و سرگزدان شدن در بازار، در لحظه خرید خود را انجام دهید و در اسرع وقت کالا را درب منزل تحویل بگیرید.
کد آگهی : 130602
بازدید : 547
★★★★★★★★★★ 5/ 5 547
Your رای: